پیش فروش ال جی وی 20 در ایران آغاز شد

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌فروش ال جی وی 20 به همراه بسته‌‌‌ی هدیه به ارزش ۵۰۰ هزار تومان با قیمتی در حدود ۲ میلیون تومان آغاز شده است. تحویل این گوشی از روز چهارشنبه، ۳ آذر خواهد بود.
تبلیغات

ال‌جی وی ۲۰ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین دوگانه، صفحه نمایش ثانویه و باتری قابل تعویض خود یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ است که البته می‌تواند جایگزینی شایسته برای گلکسی نوت ۷ به شمار بیاید.

کره‌ای‌ها در این گوشی هوشمند از آلیاژ آلومینیوم 6013 استفاده کرده‌اند که با وجود وزن پایین از استحکام بالایی برخوردار است، به‌طوری که از این آلیاژ در صنایع هوایی استفاده می‌شود. در لبه‌ی پایین و بالای وی ۲۰ نیز از پلیمری آب گریز استفاده شده که در برابر ضربات وارده بسیار مستحکم است. با وجود استفاده از فلز در وی ۲۰، این گوشی ویژگی محبوب تعویض باتری را همراه دارد. با استفاده از یک کلید فیزیکی در لبه‌ی سمت راست گوشی، می‌توان قاب فلزی پشتی را از بدنه‌ی اصلی جدا و باتری را عوض کرد که کمتر در گوشی‌های فلزی بازار شاهد این موضوع هستیم.

این گوشی به‌زودی و طی هفته‌ی جاری وارد بازار خواهد شد؛ به این دلیل ال جی با پیشنهادی بسیار عالی و ویژه به سراغ علاقه‌مندان وی ۲۰ آمده است. هم‌اکنون می‌توانید وی ۲۰ ال‌جی را از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا خرید کنید. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این گوش به همراه یک عدد کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایت سن‌دیسک، ۱,۹۹۹,۰۰۰ تومان است. البته علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند این گوشی را به همراه یک عدد هدفون نک بک 1100 با قیمت ۲,۰۴۹,۰۰۰ تومان پیش‌خرید کنند. لازم به ذکر است این گوشی روز چهارشنبه برای افرادی که پیش‌خرید انجام داده‌اند، ارسال خواهد شد.

برای اطلاع بیشتر از جزئیات وی ۲۰ نگاه نزدیک زومیت به این گوشی را از دست ندهید.

ویدیو نگاه نزدیک:

دانلود 720P   |   دانلود 360P    

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات