لنوو زوک اج در انتوتو امتیاز ۱۶۰ هزار را کسب کرد

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو زوک اج که قرار است با تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ و نمایشگری با حاشیه کم به بازار عرضه شود، امتیاز ۱۶۰ هزار انتوتو را دریافت کرد.
تبلیغات

هفته گذشته مدیرعامل لنوو اعلام کرد که این کمپانی در حال کار روی تلفن هوشمند جدیدی از برند زوک به نام لنوو زوک اج است. بعد از انتشار این خبر، شاهد کسب تأییدیه تنا توسط محصول جدید لنوو بودیم که به معنی نزدیک شدن زوک اج به مرحله رونمایی است. حال به‌تازگی محصول جدید لنوو در بنچمارک انتوتو ظاهر شده است و توانسته امتیاز نسبتا مناسبی نیز کسب کند.

لنوو زوک اج با شماره مدل Z2151؛ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ است و هسته‌های پردازنده این تراشه از فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز بهره می‌برند. همچنین محصول جدید لنوو دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است.

باوجوداینکه هنوز ابعاد نمایشگر زوک اج مشخص نیست؛ اما گفته شده است که رزولوشن نمایشگر آن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. اگرچه در مورد ابعاد نمایشگر زوک اج می‌توان حدس زد که ۵.۵ اینچ باشد.

در پشت این گوشی که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا است؛ یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته و دوربین جلو نیز ۸ مگاپیکسل خواهد بود. به میزان ظرفیت باتری نیز اشاره شده که ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است.

گوشی جدید لنوو زوک اج با مشخصات‌ سخت‌افزاری قدرتمندی که دارد، توانسته است در بنچمارک انتوتو امتیاز قابل توجه ۱۶۰ هزار را کسب کند.

اگرچه محصول جدید لنوو نام زوک اج را یدک می‌کشد؛ اما این موضوع به معنی بدون حاشیه بودن نمایشگر این گوشی نیست. در واقع گفته شده است که زوک اج دارای نمایشگری با حاشیه بسیار کم خواهد بود.

انتظار می‌رود که لنوو زوک اج در سه مدل مختلف عرضه شود. مدل اول دارای ۴ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و قیمتی معادل ۴۳۵ دلار دارد. در مدل دوم که قیمتی معادل ۴۷۸ دلار دارد نیز از ۴ گیگابایت رم استفاده شده؛ اما میزان حافظه داخلی به ۶۴ گیگابایت ارتقا یافته است.

در نهایت سومین مدل که از دو مدل اول قدرتمندتر است و از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و قرار است قیمتی معادل ۵۳۶ دلار داشته باشد.

بنچمارک لنوو زوک اج
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات