تصاویری از شیائومی می میکس در رنگ‌ سفید منتشر شد

یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا شیائومی قصد دارد در کنار مدل کوچک‌تر Mi MIX، رنگ‌ دیگری نیز از این گوشی به بازار عرضه کند.
تبلیغات

زمانی که شیائومی می میکس معرفی شد؛ طراحی جالب و تکنولوژی سرامیک آکوستیکی که در آن به کار رفته بود، باعث شد تا استاندارد جدیدی از نظر کیفیت در صنعت ساخت تلفن هوشمند به وجود آید.

شیائومی گفته بود که تنها ۱۰ هزار دستگاه از این تلفن هوشمند عرضه خواهد شد. البته برخلاف انتظاری که داشتیم؛ کمپانی چینی به‌سرعت دست به ساخت مدل‌های دیگر از می میکس زده است.

در هفته گذشته تصاویری از مدل کوچک‌تر می میکس با نام نانو منتشر شد که از صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچی بهره می‌برد. جالب است بدانید که مدل اصلی دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی است که تقریبا ۸۴ درصد از بخش جلویی گوشی را شامل می‌شود.

به‌تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که نسخه اصلی Mi MIX را در رنگ‌ سفید نشان می‌دهد. اگرچه از نظر بسیاری از کاربران، رنگ‌بندی مشکی این تلفن هوشمند جذاب‌تر به نظر می‌رسد؛ اما باید گفت که می میکس در رنگ‌ سفید نیز بسیار زیبا است و طرفداران مخصوص به خود را پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر می میکس دارای متقاضیان بسیاری است و مدل نانو -که گفته می‌شود احتمالا در ماه آینده رونمایی خواهد شد- می‌تواند جایگزین مناسبی برای کسانی باشد که نتوانسته‌اند می میکس را خریداری کنند. هنوز مشخص نیست که رنگ‌ سفید می میکس چه زمانی معرفی و عرضه می‌شود.

شیائومی می میکس
شیائومی می میکس
شیائومی می میکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات