گوشی ال جی وی 30 نمایشگر دوم برای نمایش اعلانیه ها نخواهد داشت

شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس با انتشار توییتی اعلام کرده است که گوشی LG V30 همچون دو نسل پیش از وجود نمایشگر دوم برای نمایش اعلانیه‌ها بهره نخواهد برد.
تبلیغات

ایوان بلس با انتشار توییتی اعلام کرده است که رندرهای اولیه وی ۳۰ ال‌جی را در اختیار دارد و در آن‌ها خبری از نمایشگر دوم برای نمایش اعلانیه‌ها در این گوشی هوشمند نیست. نمایشگر دوم که در بالای نمایشگر اصلی و در پنل جلویی گوشی هوشمند قرار دارد،یکی از ویژگی‌های اصلی سری V ال‌جی است. در صورتی که این موضوع رنگ واقعیت به خود بگیرد، باید آن را تصمیمی بسیار عجیب دانست، چراکه کره‌ای‌ها نمایشگر دوم را یک قابلیت خاص برای سری وی خوانده و مانور زیادی روی آن داده‌اند.

ایوان بلس هنوز اطلاعاتی در خصوص انتشار رندرهای موردنظر ارائه نکرده است؛ اما انتظار می‌رود شاهد این افشاگری از سوی بلس باشیم. وی در پاسخ به یکی از کامنت‌های ثبت‌شده زیر توییت اصلی به این نکته اشاره کرده است که نمایشگر دوم با ماژول یا قابلیت دیگری جایگزین می‌شود.

ال‌جی اخیرا گوشی هوشمند جدیدی را در ژاپن با نام وی ۳۴ رونمایی کرده که نسخه‌ی کوچک وی ۲۰ با قابلیت مقاومت در برابر آب است. انتظار می‌رود ال‌جی نسخه‌ی مخصوص اروپای وی ۲۰ را با نام وی ۲۰ اس در آینده‌ی نزدیک راهی بازار کند، هرچند این موضوع نیز هنوز قطعی نیست.

هیچ بعید نیست که با توجه به محبوبیت سری وی ال‌جی، این گوشی هوشمند در دست توسعه باشد؛ از این‌رو انتظار می‌رود در هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند باشیم. ایوان بلس جزئیات بیشتری را در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات