وان پلاس 3T معرفی شد: پردازنده اسنپدراگون 821، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و قیمت ۴۳۹ دلار

چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس تولید گوشی وان پلاس ۳ را متوقف می‌کند و گوشی 3 تی را به عنوان جایگزین به بازار عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

وان پلاس تولید گوشی وان پلاس ۳ را تنها ۶ ماه پس از معرفی متوقف می‌کند؛ اما این به معنای اتمام کار شرکت نیست و این کمپانی چینی گوشی 3 تی را به عنوان جایگزین آن روانه بازار می‌کند.

وان پلاس امروز گوشی جدید خود با نام وان پلاس ۳ تی را معرفی کرد. این گوشی در واقع نسخه‌ی بهبودیافته‌ی وان پلاس ۳ است که طراحی آن هیچ تغییری نکرده اما مجهز به پردازنده‌ای قوی‌تر، باتری بزرگ‌تر و دوربین سلفی قدرتمندتر شده است.

این گوشی در دو نسخه با رنگ طلایی و رنگ جدید خاکستری تیره روانه بازار می‌شود و حالا نسخه‌ای با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز دارد که در صورت خرید آن تنها یک گزینه با رنگ خاکستری تیره خواهید داشت. فروش این گوشی از دوم آذرماه با قیمت ۴۳۹ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی و قیمت ۴۷۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آغاز خواهد شد که نسخه‌ی پایه ۴۰ دلار گران‌تر از نسخه‌ی پایه‌ی وان پلاس ۳ است.

وان پلاس 3 تی / oneplus 3T
مقاله‌های مرتبط:

    وان پلاس درباره‌ی آپگرید کردن گوشی آن هم تنها ۶ ماه پس از معرفی وان پلاس ۳ اعلام کرده است که این شرکت تصور می‌کند می‌تواند با گوشی جدید تجربه‌ی کاربری را بهبود ببخشد و برای این منظور لزومی برای انتظار یک‌ساله ندیده است. وان پلاس تأکید کرده است که فروش وان پلاس ۳ به دلیل عدم تأمین قطعات، متوقف نشده است و این شرکت برای استفاده از فرصت ارائه‌ی تجربه‌ی بهتر اقدام به معرفی گوشی وان پلاس ۳ تی کرده است. همچنین حرف تی در نام این گوشی به دلیل متفاوت بودن با رقبا است. یکی از مدیران وان پلاس بیان کرده است که به دلیل استفاده شدن از حرف S در نام اکثر گوشی‌ها ترجیح داده تا از یک حرف بعد یعنی T استفاده کند تا نشان دهد یک گام جلوتر رفته است.

    از لحاظ مشخصات فنی، وان پلاس ۳ تی مجهز به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول‌ اچ‌دی از نوع امولد شده و باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند ۱۳ درصد شارژدهی بیشتری نسبت به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نسل قبل ارائه کند. همچنین گوشی جدید وان پلاس به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ در کنار ۶ گیگابایت رم مجهز شده است که فرکانس کاری ۲.۳۵ گیگاهرتزی آن از فرکانس کاری پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ مورداستفاده در گوشی پیکسل گوگل بیشتر است. این گوشی از فناوری دش (Dash) شارژ نیز استفاده می‌کند که می‌تواند با سرعتی بیشتر نسبت به سایر فناوری‌های شارژ سریع اما بدون بالا رفتن دمای باتری، آن را شارژ کند.

    وان پلاس 3 تی / oneplus 3T

    وان پلاس ۳ تی مانند گذشته دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت دستگاه دارد که این بار دارای پوشش یاقوت کبود است تا به راحتی خش برندارد و از طرفی علاوه بر لرزشگیر اپتیکال نسل گذشته مجهز به لرزشگیر دیجیتال بهتری شده است. دوربین سلفی نیز از ۸ مگاپیکسل به ۱۶ مگاپیکسل ارتقا یافته است و بنابر ادعای وان پلاس عملکرد بهتری در محیط‌های تاریک دارد.

    سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید ۶ است که رابط کاربری مشابه اندروید خام دارد که برخی بهبودها را به خود دیده است. وان پلاس بیان کرده است که قبل از اتمام سال ۲۰۱۶ هر دو گوشی وان پلاس ۳ و ۳ تی به اندروید ۷ نوقا مجهز خواهد شد. 

    نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا این گوشی را با قیمت ۴۳۹ دلار مناسب خرید می‌دانید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات