انتشار تیزر جدیدی از گوشی جدید وان پلاس

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا شرکت وان‌پلاس در حال برنامه‌ریزی برای عرضه‌ی گوشی جدیدی با نام OnePlus 3T است.
تبلیغات

شرکت وان‌پلاس با انتشار پستی در صفحه‌ی رسمی خود در وب‌سایت ویبو، به‌نوعی تائید کرد که نام گوشی جدید این شرکت چینی، OnePlus 3T خواهد بود. تاکنون وان‌پلاس در خصوص نام گوشی هوشمندی که گفته می‌شود شباهت‌های زیادی با وان‌پلاس ۳ داشته باشد، هیچ‌گونه اطلاعاتی منتشر نکرده بود. اما همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تیزر اخیر به‌نوعی بیان‌گر این موضوع است که گوشی موردبحث با نام وان‌پلاس ۳ تی روانه‌ی بازار خواهد شد.

تیزر وان‌پلاس ۳ تی

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی هوشمند یادشده، نسخه‌ای ارتقا یافته از پرچم‌دار کنونی وان‌پلاس، OnePlus 3 باشد. گفته می‌شود این شرکت چینی گوشی جدید خود را به تراشه‌‌ی ۲.۳۵ گیگاهرتزی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز می‌کند. انتظار می‌رود که وان‌‌پلاس ۳ تی نیز از همان پنل ۵.۵ اینچی و فول اچ‌دی Optic AMOLED به‌ کار رفته در وان‌پلاس ۳ بهره بگیرد، با این حال بر اساس خبرهای جدید، احتمال دارد که وان‌پلاس به دلیل کمبود نمایشگرهای AMOLED، در گوشی جدید خود از پنل LCD بهره بگیرد تا بدین ترتیب مشکلات به وجود آمده در عرضه‌ی وان‌پلاس ۳، مجددا تکرار نشوند.

علاوه بر موارد فوق، احتمالا وان‌پلاس ۳ تی در دو نسخه‌ با حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهد شد و هر دو نسخه‌‌ی این گوشی از ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهند برد. در دوربین اصلی این گوشی از سنسور IMX398 سونی استفاده خواهد شد؛ این سنسور پیش از این در گوشی‌های OPPO R9s و R9s Plus به کار رفته بود. انتظار می‌رود که ظرفیت باتری آن نیز نسبت به نسخه‌ی اول بهبود یافته و به ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت برسد. این گوشی به صورت پیش‌فرض به همراه اندروید ۷.۰ نوقا عرضه خواهد شد. 

احتمال می‌رود که وان‌پلاس گوشی جدید خود را با افزایش ۸۰ دلاری به قیمت ۴۸۰ دلار روانه‌ی بازار کند. وان‌پلاس ۳ تی احتمالا فردا (۲۵ آبان) معرفی خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات