نسخه مفهومی سونی برای اندروید مختص اکسپریا ایکس منتشر شد

جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی برای گرفتن بازخورد از کاربران گوشی‌های هوشمند خود برنامه‌ای برای دریافت به‌روزرسانی و بازگرداندن بازخورد به خود شرکت تدارک دیده است.
تبلیغات

متنی که در ادامه می‌خوانید توسط دفتر سونی در ایران در اختیار زومیت قرار داده شده است.

با حفظ ارتباط نزدیک با کاربران علاقمند به Xperia، و تجمیع ایده‌های جدید آنها در خصوص نوآوری و تجربیات نرم افزاری، «نسخهٔ مفهومی Sony برای Android» در تابستان سال گذشته در قالب یک اپلیکیشن منتشرشد.

این برنامه از طریق به‌کارگیری بازخوردهای مشتریان و استفاده از داده‌های آنی استفاده از نرم‌افزار، موجب گردش کاری توسعه‌ی نرم‌افزاری بازتری شده و هدف آن حصول اطمینان از وجود چیزهایی است که کاربران در نرم‌افزار از آن لذت می‌برند و برایشان مفید است، در حالی که پاسخ‌گویی بیشتر در ارائه‌ی نرم‌افزار اصلی معمول با چرخه‌ی انتشار کوتاه‌تر، را امکان پذیر می سازد.

در واحدهای توسعه‌ی نرم‌افزار سونی در سوئد، پکن و توکیو، نوآوری فرآیندی ثابت و پایه‌ای است. نسخهٔ مفهومی Sony برای Android به سونی فرصتی برای کاوش و آزمایش شیوه‌های جدیدی برای ارتباطات مردم و انجام کارها توسط آنان می‌دهد.

تازه‌ترین نسخهٔ مفهومی سونی شامل موارد زیر است:

  • گزیده‌ای از تازه‌ترین قابلیت‌های آتی محصولات Xperia پیش از معرفی رسمی
  • Android نسخهٔ هفت Nougat، که شامل قابلیت‌های جدید درونی مانند پشتیبانی از چند پنجره و اعلان‌های بهبودیافته است
  • دسترسی به انجمن InTouch متعلق به Sony که دسترسی مستقیمی به مهندسان نرم‌افزار این شرکت و شانسی برای الهام‌بخشیدن به توسعه‌ی نرم‌افزاری و نسخه‌های آتی نرم‌افزار را فراهم می‌آورد

سونی بر این باور است که دوره‌ی تفاوت بین تجربه‌ی کاربری و توسعه‌ی نرم‌افزار به پایان رسیده است. سونی می‌خواهد اگر چیزی را دوست ندارید یا قابلیت یا برنامه‌ای نیازهایتان را برآورده نمی سازد، آن را از شما بشنود تا بتواند یا آن تجربه را بهبود بخشد یا کلاً حذف و روی چیز دیگری تمرکز کند. پرتال بازخورد و انجمن اختصاصی InTouch که از درون دستگاه قابل دسترسی است، به ارائه‌ی کانال‌هایی برای به‌اشتراک‌گذاشتن مستقیم بازخوردها با مهندسان نرم‌افزار سونی، ادامه خواهد داد. علاوه بر این و در صورت تمایل شما، فرصتی را برای استفاده از نرم‌افزار و دریافت به‌روزرسانی‌ها بدون ارائه‌ی بازخورد در اختیارتان قرار می‌دهد.

این برنامهٔ ابتکاری در ابتدا برای کاربران Xperia X در اروپا آغاز می‌شود. برای این کار کافی است برنامهٔ «Concept Installer» را از Google Play دانلود کنید و مراحل ساده‌ی راهنما برای فرآیند نصب را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات