شماره مدل گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 سامسونگ فاش شد

پنج‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس با انتشار توییتی شماره‌ی مدل‌های دو نسخه‌ی جدید گلکسی اس ۸ را فاش کرده است.
تبلیغات

سامسونگ با رونمایی از گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج در سال ۲۰۱۵، سیاست عرضه‌ی دو نسخه از سری گلکسی اس خود را در پیش گرفته است، از این‌رو انتشار اخباری در مورد عرضه‌ی گلکسی اس ۸ در دو نسخه چندان جای تعجبی ندارد، حال آنکه اعلام این موضوع از سوی شماری منابع مبنی بر اینکه هر دو نسخه‌ی گلکسی اس ۸ از نمایشگری با لبه‌های خمیده بهره خواهند برد کمی تعجب برانگیز است.

با توجه به اینکه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج از شماره‌ی مدل‌های SM-G930 و SM-G935 بهره می‌برند، شاید تصور این باشد که گلکسی اس ۸‌ها نیز از شماره‌ی مدل SM-G940 و SM-G945 استفاده خواهند کرد، اما اینگونه نیست.

ایوان بلس با انتشار توییتی اعلام کرده که گلکسی اس ۸های سامسونگ در دو نسخه با شماره‌ی مدل SM-G950 و SM-G955 راهی بازار خواهند شد. وی همچنین به این نکته اشاره کرده که سامسونگ در حال توسعه‌ی نسل بعدی گلکسی نوت خود با کد SM-N950 است.

هنوز مشخص نیست که گلکسی نوت بعدی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت، اما به طور حتم این کمپانی سعی می‌کند تا مشکل پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ را از ذهن کاربرانش پاک کند. انتظار نمی‌رود گلکسی نوت بعدی به این زودی راهی بازار شود، چراکه گلکسی اس ۸‌های سامسونگ نیمه‌ی اول سال آینده و گلکسی نوت بعدی نیز نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات