ویوو ایکس پلی 6 معرفی می‌شود؛ پردازنده اسنپدراگون 821 و باتری 4000 میلی آمپرساعتی

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
احتمالا در ماه جاری شاهد معرفی رسمی گوشی جدید Vivo موسوم به XPlay 6 خواهیم بود. این محصول ۶ گیگابات رم و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.
تبلیغات

 انتظار می‌رود دو گوشی‌هوشمند Vivo X9 و Vivo X9 Plus در روز ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) رسما معرفی شوند. مدل ایکس ۹ در بخش جلویی خود مجهز به دوربین دوگانه با دو سنسور ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین پشتی این محصول نیز ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. چیپ‌ست این دستگاه نیز اسنپدراگون ۶۵۳ بوده و حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت است. افزون بر این، حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی این گوشی‌هوشمند ۶۴ گیگابایت خواهد بود. مدل ایکس ۹ پلاس در پشت و جلو مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.

شرکت Vivo یک گوشی‌هوشمند رده‌بالای دیگر را نیز در ماه جاری معرفی خواهد کرد که گفته شده فروش آن از ماه دسامبر آغاز می‌شود. این محصول ایکس‌پلی ۶ نام دارد و از نمایشگری با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل (QHD) بهره می‌برد. پردازنده‌ی اصلی این گوشی هوشمند نیز اسنپدراگون ۸۲۱ خواهد بود که شامل چهار هسته‌ی پردازشی و چیپ‌ گرافیکی آدرینو ۵۳۰ است. حافظه‌ی رم این دستگاه نیز ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن هم ۱۲۸ گیگابایت است. باتری گوشی‌هوشمند Xplay 6 دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود. علاوه بر این، سیستم‌عامل پیش‌فرض گوشی مورد بحث نیز Funtouch OS نسخه‌ی ۳.۰ خواهد بود که بر پایه‌ی اندروید توسعه داده شده است.

به نظر می‌رسد که دو ماه نوامبر و دسامبر برای شرکت Vivo ماه‌های بسیار پرکاری خواهند بود. قیمت و زمان عرضه‌ی دو گوشی‌هوشمند X9 و X9 Plus و نیز Xplay 6 در زمان معرفی رسمی این محصولات اعلام خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در مورد گوشی‌های هوشمند مورد اشاره در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات