میت 9 هواوی فردا در مونیخ آلمان رونمایی می شود

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی با شعار A Step Ahead، رسانه‌ها و خبرنگاران را برای رونمایی از میت 9 در تاریخ سوم نوامبر ۲۰۱۶ به شهر مونیخ آلمان دعوت کرده است.
تبلیغات

هواوی فردا طی مراسمی گوشی میت ۹ را معرفی خواهد کرد. در این مراسم که با حضور رسانه‌ها و خبرنگاران جهان برگزار خواهد شد، شرکت هواوی به احتمال زیاد از پرچمدار جدید خود یعنی Mate 9 رونمایی می کند. در این مراسم نماینده زومیت نیز حضور دارد تا به صورت زنده این مراسم را پوشش دهیم.

از آنجا که سری گوشی های Mate مخصوصا Mate 8 پرطرفدار بوده و فروش خوبی در سرتاسر جهان داشته است، حالا هواوی امیدوار است با عرضه نسل جدید این سری و ارتقا سخت افزار و ویژگی های آن موفقیت این سری را دوباره تکرار کند. با توجه به شعار «یک قدم جلوتر» دعوتنامه مراسم، فبلت جدید هواوی هم از نظر نرم افزاری و طراحی و هم از نظر سخت‌افزاری و دوربین ارتقا خواهد داشت.

مدل قبلی سری Mate با بهره گیری از پردازنده قدرتمند Kirirn 950 یکی بهترین فبلت‌های بازار بود. از دیگر ویژگی های سری Mate هواوی می‌توان به نگهداری شارژ بالا اشاره کرد که این مشخصه نیز این سری را از دیگر رقبا متمایز می‌کند. حال باید منتظر ماند و دید هواوی چطور طرفدارن فبلت Mate را با ویژگی های جدید خوشحال خواهد کرد.

همانطور که در دعوتنامه نیز می‌بینید این گوشی فردا راس ساعت ۱۶:۳۰ معرفی می‌شود. ما نیز در زومیت و به صورت زنده از آلمان این رویداد را پوشش خواهیم داد.

دعوتنامه میت 9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات