مشخصات هواوی میت 9 پریمیوم فاش شد

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار عکس‌های واقعی از هواوی میت 9 امروز اخباری منتشر شده که اطلاعاتی در مورد مدل پریمیوم این گوشی در اختیارمان قرار می‌دهد.
تبلیغات

همانطور که مطلع هستید قرار است ۱۳ آبان (۳ نوامبر) هواوی از جدیدترین محصول خود به نام هواوی میت 9 رونمایی کند. طبق اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده بود محصول جدید کمپانی چینی در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود هر سه مدل دارای تراشه یکسانی بوده و تفاوت در میزان رم و حافظه داخلی باشد. طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم در دو مدل اول از ۴ گیگابایت رم استفاده شده اما میزان حافظه داخلی در مدل اول ۶۴ گیگابایت بوده و در مدل دوم نیز ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. مدل سوم ۶ گیگابایت رم دارد و قرار است از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره ببرد بنابراین مدل سوم قدرتمندتر از مدل‌های دیگر خواهد بود.

در هر صورت امروز پستی در جامعه مجازی ویبو منتشر شده که اطلاعات جالبی را در مورد سخت‌افزار قدرتمندترین مدل هواوی میت 9 در اختیارمان قرار می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رفت این تلفن هوشمند قرار است نمایشگری به ابعاد ۵.۹ اینچ داشته باشد و از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره ببرد.

زیر قاب میت 9 از جدیدترین تراشه ساخته شده توسط هواوی به نام کرین ۹۶۰ استفاده شده که روی این تراشه، پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 قرار گرفته است. همانطور که انتظار می‌رفت ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در اطلاعات جدید تایید شده است.

این فبلت قرار است از دوربین دوگانه بهره ببرد. چنین ترکیبی را در سری پرچم‌دار هواوی پی 9 نیز مشاهده کرده بودیم اما تفاوت اصلی که میان دوربین پشت میت 9 و دوربین پشت پی 9 وجود خواهد داشت این است که در هواوی پی 9 از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده بود اما در میت 9 قرار است یکی از سنسورها ۱۲ مگاپیکسل بوده و دیگری ۲۰ مگاپیکسل باشد.

حسگر اسکنر اثرانگشت نیز که طراحی گرد دارد در پشت گوشی، زیر دوربین قرار گرفته است. از اطلاعات دیگری که در مورد هواوی میت 9 تایید شده مبتنی بودن آن بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا خواهد بود.

شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه قیمت مدل پریمیوم هواوی میت 9 حدود ۷۰۵ دلار آمریکا خواهد بود که اگر درست باشد باید گفت محصول جدید هواوی نسبت به مشخصات سخت‌افزاری که دارد از قیمت معقولی بهره می‌برد.

اگرچه اطلاعات منتشر شده از منبع معتبری است اما باید تا ۱۳ آبان صبر کرد تا مشخصات سخت‌افزاری و قیمت میت 9 توسط هواوی تایید شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات