تماشا کنید: تبلیغ تلویزیونی جدید گوشی های موتو زد

دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلیغ تلویزیونی جدیدی برای گوشی‌های موتو زد موتورولا منتشر شده که در آن گفته می‌شود از سال ۲۰۰۷ تاکنون هیچ گوشی‌ نوآورانه‌ای تولید نشده است.
تبلیغات

یک آگهی تلویزیونی جدید برای گوشی‌های هوشمند سری موتو زد کمپانی موتورولا منتشر شده که به نظر می‌رسد مستقیما شرکت اپل را هدف قرار داده است. در این ویدیو، در حالیکه فردی از معرفی آیفون توسط استیوجابز هیجان‌زده شده، شخص گوینده جمله‌ی «سال ۲۰۰۷ را به خاطر دارید؟» را بیان می‌کند. گوینده‌ی این تبلیغ در ادامه می‌گوید، پس از معرفی محصول یاد شده، دوربین آن بهبود یافته، جک هدفون حذف شده و رنگ رزگلد هم به آن اضافه شده ولی این موارد ایده‌ای جدید نیستند. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

موتورولا می‌گوید که اکنون زمان آن فرا رسیده تا تغییراتی در این زمینه ایجاد شود. در این جا منظور موتورولا قابلیت ماژولار گوشی‌های هوشمند سری موتو زد است که می‌توان لوازم جانبی مختلفی را براحتی به بخش پشتی آن اضافه کرد. هر کدام از ماژول‌های این گوشی‌ها، امکانات مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. به عنوان مثال می‌توان به اسپیکر ساخت JBL، پروژکتور و دوربین Hasselblad با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابری اشاره کرد. از دیگر ماژول‌هایی که در حال حاضر برای گوشی‌های موتو زد در دسترس است نیز می‌توان به پاورپک TUMI، شارژر وایرلس TUMI و قاب‌های مختلف اشاره کرد.

اما آیا موتورولا، هوشمندترین گوشی‌های موجود را ساخته است؟ این سوال تا پایان آگهی مورد اشاره در ذهن شما تداعی می‌شود. علاوه بر این موتورولا از همین تکنیک برای قدرتمندترین گوشی سال ۲۰۱۱ موسوم به Atrix 4G استفاده کرده است.

اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم، باید گفت که موتورولا قابلیت ماژولار را با روشی آسان‌تر و بهتر و کاربردی‌تر در اختیار کاربران قرار داده و از این نظر نسبت به ال‌جی و گوشی‌هوشمند جی ۵، بهتر عمل کرده است. اما اینکه از سال ۲۰۰۷ تا کنون شاهد هیچ نوآوری‌ در گوشی‌های هوشمند نبوده‌ایم کمی به دور از واقعیت به نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید این تبلیغ‌ جدید را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات