تصاویر واقعی از هواوی میت 9 فاش شد

یک‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویری از هواوی میت 9 منتشر شده که می‌توان قبل از رونمایی این گوشی نگاهی به مشخصات ظاهری آن داشت.
تبلیغات

با وجود اینکه تنها چند روز به رونمایی از هواوی میت 9 باقی مانده است اما کاربری در شبکه مجازی ویبو اقدام به انتشار تصاویری منتسب به گوشی جدید هواوی کرده که تشابه بسیاری به رندرهای منتشر شده قبلی دارد.

در تصاویر می‌توان گوشی هواوی میت 9 را در رنگ‌بندی طلایی مشاهده کرد. صفحه نمایشگر نیز نسبتا بزرگ بوده و احتمالا از ابعاد ۵.۹ اینچ بهره می‌برد. همچنین می‌توان دوربین جلو و بلندگوها را در بالا مشاهده کرد. در قسمت پایین میت 9 نیز مانند دیگر محصولات این کمپانی نام برند هواوی قرار دارد.

با در نظر گرفتن تصویر گرفته شده از پشت گوشی می‌توان دریافت که شایعات صحت داشته و دوربین دوگانه ساخت لایکا به‌صورت عمودی در پشت گوشی هواوی میت 9 قرار خواهد داشت. فلش ال‌ای‌دی و همچنین ماژول فوکوس لیزری در طرفین این دوربین قرار گرفته‌اند. حسگر اسکنر اثرانگشت نیز در زیر دوربین پشت قرار گرفته و دارای طراحی گرد است.

با وجود نزدیکی رنگ آنتن به رنگ بدنه فلزی هواوی میت 9 می‌توان آن را به‌وضوح مشاهده کرد البته باعث زشت شدن ظاهر گوشی نمی‌شود. انتظار می‌رود که میت 9 به همراه آخرین تراشه ساخت هواوی که کرین ۹۶۰ نام دارد عرضه شده و مبتنی بر سیستم‌‌‌عامل اندروید 7.0 نوقا باشد.

هواوی میت 9
هواوی میت 9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات