گوشی هوشمند Enjoy 6 هواوی معرفی شد: باتری ۴۱۰۰ میلی آمپرساعتی، پنل امولد و قیمت زیر ۲۰۰ دلار

پنج‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی از گوشی‌هوشمند جدید خود موسوم به Enjoy 6 رونمایی کرد. این محصول بدنه‌ای فلزی دارد و از ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد.
تبلیغات

گوشی‌هوشمند مورد انتظار کمپانی هواوی به نام میت ۹ در طی یک رویداد اختصاصی که پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده یعنی روز ۱۳ آبان (۳ نوامبر) برگزار خواهد شد، معرفی می‌شود. در حالیکه این شرکت همچنان در حال انتشار تصاویر تبلیغاتی فبلت ۵.۹ اینچی فلبت یاد شده است، یک گوشی‌هوشمند جدید را نیز معرفی کرده که این محصول چند هفته‌ی قبل نیز تاییدیه‌ی رگولاتوری چین (TENAA) را دریافت کرده بود. بدین ترتیب هم اکنون گوشی‌هوشمند Enjoy 6 هواوی رسما معرفی شده است. 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌هوشمند یاد شده، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است. این باتری از حد معمول بزرگ‌تر بوده و باعث می‌شود Enjoy 6 یک محصول میان‌رده به شمار بیاید. با در نظر گرفتن ظرفیت بالای باتری این گوشی، مشخصا می‌توان زمان بیشتری بین فاصله‌ی هر بار شارژ کردن، با آن کار کرد.

این محصول از نمایشگری ۵ اینچی از نوع AMOLED بهره می‌برد و وضوح تصویر آن نیز ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای Enjoy 6 نیز MT6750 مدیا تک بوده که شامل هشت هسته‌ی ۱.۴ گیگاهرتزی است. حافظه‌ی رم در نظر گرفته شده برای این دستگاه نیز ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۱۶ گیگابایت است. البته می‌توان حافظه‌ی داخلی این گوشی‌هوشمند را با کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر نیز افزایش داد. Enjoy 6 هواوی از دو سیم‌کارت همزمان پشتیبانی می‌کند و در پشت و جلو آن به ترتیب دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

از جمله راه‌های ارتباطی این گوشی‌هوشمند نیز می‌توان به درگاه میکرو‌ یو‌اس‌بی، پشتیبانی از شبکه‌های پرسرعت 4G با VoLTE، بلوتوث و جی‌پی‌اس/ای جی‌پی‌اس اشاره کرد. همانطور که در تصویر بالای مطلب مشاهده می‌کنید، محصول مورد بحث در رنگ‌های خاکستری، سفید، صورتی، طلایی و آبی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. در زیر دوربین پشتی گوشی‌هوشمند Enjoy 6 هواوی نیز یک سنسور اثرانگشت تعبیه شده است. این دستگاه به صورت پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو را اجرا می‌کند که البته مزین به رابط کاربری انحصاری هواوی موسوم به EMUI 4.1 شده است.

در نهایت باید گفت که با توجه به مشخصات فنی این محصول، قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز مناسب به نظر می‌رسد. گوشی‌هوشمند Enjoy 6 از یکم نوامبر (۱۱ آبان) با قیمت ۱۹۲ دلار به فروش خواهد رسید. در این لحظه هنوز مشخص نیست که آیا شاهد عرضه‌ی این دستگاه در بازارهای خارج از چین نیز خواهیم بود یا خیر. البته اگر این گوشی نیز بخواهد روالی مثل نسل قبلی خود یعنی Enjoy 5 را در پیش گیرد، به احتمال زیاد در کشورهایی مثل آمریکا به فروش نخواهد رسید.

نظر شما در مورد این گوشی‌هوشمند چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات