افت درآمد سامسونگ در پی مشکلات گلکسی نوت 7؛ ۲۰۱۷ طراحی گوشی‌های سامسونگ متحول می‌شود

پنج‌شنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
انتظار می‌رفت سامسونگ فصل خوبی را در تابستان پشت سر بگذارد اما مشکلات بوجود آمده برای نوت 7 صدمه‌ای بزرگ را به این کمپانی وارد کرده است.
تبلیغات

اعداد اعلام شده در گزارش مالی فصل سوم سال ۲۰۱۶ سامسونگ، ارقام ضعیفی هستند. فصلی که پیش‌بینی می‌شد برای شرکت کره‌ای دوران‌ساز شود، با مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ رو به تاریکی گذاشت.

در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۶، سامسونگ درآمدی ۴۲.۰۱ میلیارد دلاری داشته است که در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، ۴.۵۷ میلیارد دلار افت کرده است. این افت درآمد در اثر قطع تولید گلکسی نوت ۷ بوده است اما سامسونگ اعلام کرده که گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در حال حاضر فروش خوبی دارند.

سامسونگ در کنفرانس خود اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۷ روی گوشی‌های پرچمدار با طراحی متفاوت تمرکز خواهد داشت و از ویژگی‌های جدید و نوآورانه نیز بهره خواهد برد و از طرفی سعی خواهد داشت تا اعتماد کاربران را جلب کند. 

همچنین سامسونگ در نظر دارد تولید صفحات نمایش انعطاف‌پذیر را بیشتر کند تا به تقاضای بالای بازار پاسخ مناسب دهد. البته سامسونگ اشاره‌ای به مشتریان این پنل‌ها نکرده است اما شایعاتی از احتمال عرضه‌ی گوشی هوشمند با صفحه نمایش انعطاف‌پذیر در سال ۲۰۱۷ به گوشی رسیده است.

نظر شما در خصوص اظهارات سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات