مشخصات شیائومی می‌ نوت 2 فاش شد

جمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هر چند که زمان زیادی به رونمایی می نوت ۲، باقی نمانده است، اما مشخصات این محصول پرچم‌دار فاش شده است.
تبلیغات

شیائومی در هفته‌ی آینده طی یک رویداد از محصول پرچم‌دارجدید خود یعنی می نوت ۲ (Mi Note 2) رونمایی خواهد کرد. اما به لطف Weibo لزومی ندارد تا آن زمان منتظر بمانیم تا از مشخصات این پرچم‌دار تازه‌وارد باخبر شویم.

درحال حاضر، تصاویر جدیدی از می نوت ۲ منتشر شده است که نشان از شباهت این گوشی با محصول از بازار برگشته‌ی گلکسی نوت ۷ دارد. بنا به اسلاید ارایه شده توسط فون آرنا، می نوت ۲ دارای تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۱، رم حداکثر ۶ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۱۲۸ گیگ، دوربین دوگانه‌ی اصلی با دو سنسور ۲۳ مگاپیکسل سونی IMX318 و ۱۲ مگاپیکسلی سونی IMX378 است. در رابطه با جزپیات بیشتر می‌توان ویژگی‌های زیر را عنوان کرد:

  • صفحه نمایش منحنی سوپر hمولد ۵.۷ اینچ که توسط ال‌اجی ارایه شده است و دارای وضوح۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و قابلیت لمس سه بعدی (force touch) است.
  • دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل
  • باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر بر ساعتی با قابلیت شارژ سریع Quick Charge 3.0
  • اسکنر عنبیه چشم
می نوت ۲

در فهرست ویژگی‌ها، اضافه شده است که این گوشی می‌تواند ۳۷ باند را در سراسر جهان پشتیبانی کند. علاوه بر این موارد، می نوت ۲ مجهز به یک سنسور اولتراسونیک تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است که توسط شرکت کوالکام ساخته شده است. اگر اسلایدها، دقیق نشان داده باشند، جایگزین می نوت فعلی در دو حالت رم ۴ گیگابایت + حافظه‌ی ۶۴ گیگ و رم ۶ گیگابایت و حافظه‌ی ۱۲۸ گیگ، با قیمت‌های به ترتیب ۴۱۵ و ۴۴۵ دلار عرضه خواهند شد. البته همچنان اختلاف رقم‌هایی در انتشار این قیمت‌گذاری وجود دارد. در نهایت برای رسیدن به اطلاعات قطعی باید تا ۲۵ اکتبر (سه شنبه ۴ آبان) منتظر بمانیم.

می نوت 2 شیائ>می
می نوت 2 شیائ>می
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات