هواوی آنر 6 ایکس را معرفی کرد؛ دوربین دوگانه و 4 گیگابایت رم با قیمت پایه ۱۴۸ دلار

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی طبق وعده‌ی قبلی خود از گوشی میان‌رده‌ی Honor 6X با مشخصات فنی جذاب رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی چینی هواوی یکی از برترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در دنیا است که نه تنها در طول سال مدل‌های مختلفی را معرفی می‌کند، بلکه هر سال آمار فروش بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. این غول چینی امروز از گوشی آنر 6 ایکس رونمایی کرد.

هواوی، سومین تولیدکننده‌ی برتر گوشی‌های هوشمند در دنیا است که علاوه بر گوشی‌های برند خودش، محصولاتی را تحت نام Honor نیز روانه‌ی بازار می‌کند. تا کنون گوشی‌های مختلفی از برند آنر معرفی شده که یکی از جذاب‌ترین آنها آنر 5 ایکس بوده است که اکتبر سال گذشته معرفی شد. اما امروز در فاصله‌ی یکسال بعد از عرضه‌ی این گوشی، نسل جدید آنر 5 ایکس به نام آنر 6 ایکس معرفی شده است که مشخصات جذابی دارد.

آنر 6 ایکس از جهاتی با نسل قبلی خود شباهت دارد. این گوشی نیز از فلز ساخته شده و نمایشگر آن حاشیه‌ی کمی دارد. در پشت دستگاه می‌توانید یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل و یک سنسور ۲ مگاپیکسل را در کنار سنسور اثر انگشت مشاهده کنید. آنر 6 ایکس به یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز مجهز شده است.

این گوشی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‌دی و شیشه‌ی 2.5D، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای کرین ۶۵۵ با معماری ۶۴ بیتی و لیتوگرافی ۱۶ نانومتری و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T830 MP2 مجهز شده است و از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند. هواوی برای آنر 6 ایکس یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. ابعاد این گوشی ۱۵۰.۹ در ۷۲.۶ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۲ گرم است.

آنر 6 ایکس در رنگ‌های آبی، خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد در سه مدل مختلف با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به فروش خواهد رسید. قیمت این سه مدل به ترتیب ۱۴۸، ۱۹۳ و ۲۳۷ دلار خواهد بود.

امکان پیش‌خرید این گوشی در چین فراهم شده و فروش سراسری آن از یک هفته‌‌ی دیگر آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی گوشی‌های هواوی با قیمت رقابتی چیست؟

آنر 6 ایکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات