نوکیا دو گوشی اندرویدی در سه ماهه دوم 2017 عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از کارمندان مایکروسافت عرضه‌ی دو گوشی اندرویدی توسط نوکیا را برای سه ماهه‌ی دوم ۲۰۱۷ تایید کرد.
تبلیغات

فرقی نمی‌کند نوکیا برای مدتی طولانی محصولی تولید کند یا نه، مهم این است که نام این کمپانی همچنان در عمق قلب و ذهن بسیاری از طرفداران حک شده است. این برند فنلاندی قبل و بعد از اینکه بخش موبایل خود را به مایکروسافت واگذار کرد، همه چیز را معطوف ویندوزفون کرد که به نظر می‌رسد این شرط‌بندی نتیجه‌ای جز شکست نداشته است.

با این وجود، کمتر کسی است که نداند نوکیا سال‌های سال حکمران بلامنازع بازار گوشی‌های موبایل بوده است و حالا همه انتظار دارند این کمپانی یک بار دیگر با قدرت برگردد. البته تا کنون یک تبلت اندرویدی به نام N1 از نوکیا وارد بازار شده است و به نظر می‌رسد این غول فنلاندی قصد دارد یک بارد دیگر به عنوان یک تولیدکننده‌ی استاندارد وارد بازار شود.

البته کلیه‌ی حقوق تجاری ساخت گوشی‌های نوکیا به دیگر کمپانی فنلاندی به نام HMD Global واگذار شده است که انتظار می‌رود تا پایان سال محصولاتی از نوکیا را وارد بازار کند.

جیمز راترفورد، مدیر عامل دستگاه‌های مایکروسافت در آسیا به یکی از رسانه‌های ویتنامی گفته است که HMD Global قصد دارد دو گوشی جدید را در سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۶ و حداقل دو گوشی دیگر را سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی روانه‌ی بازار کند.

اخیرا نوکیا حضور خود در کنگره‌ی جهانی موبایل سال جاری موسوم به MWC 2017 را رسما تایید کرده، ولی به معرفی گوشی‌های هوشمند جدید اشاره‌ای نکرده است.

چیزی که قطعی به نظر می‌رسد این است که طی ماه‌های آتی باید منتظر رونمایی و عرضه‌ی گوشی‌هایی با برند نوکیا باشیم و تنها نقطه‌ی مبهم به زمان دقیق این رخداد برمی‌گردد.

در گزارش‌های قبلی به برخی از سخت‌افزار گوشی‌های نوکیا اشاره شده بود ولی تا زمان معرفی رسمی آنها همه چیز در حد گمانه‌زنی و شایعه باقی خواهد ماند.

آیا هنوز هم از معرفی یک گوشی هوشمند با برند نوکیا هیجان‌زده می‌شوید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات