سامسونگ توسعه‌ فریم ور گلکسی اس 8 را آغاز کرد

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ توسعه‌ی فریم‌ور گوشی‌ گلکسی اس ۸، پرچمدار سال ۲۰۱۷ خود را از هم اکنون آغاز کرده است.
تبلیغات

شرکت سامسونگ، توسعه‌ی فریم‌ور گوشی گلکسی اس ۸ را به تازگی شروع کرده و در حال حاضر توسعه‌ی رام‌های مخصوص چین، فرانسه، آلمان، ایتالیا، کره، لهستان، انگستان و ایالات متحده‌ی آمریکا آغاز شده است. پس از اینکه اولین نسخه‌ی پایدار این رام آماده شود، شاهد توسعه‌ی آن برای سایر کشورها نیز خواهیم بود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

البته باید گفت که این خبر به این معنی نیست که به زودی شاهد رونمایی از گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ خواهیم بود. در حقیقت دقیقا در همین بازه‌ی زمانی از سال گذشته نیز کمپانی سامسونگ توسعه‌ی فریم‌ور گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۷ را آغاز کرده بود. با توجه به شایعات و گزارش‌هایی که تاکنون در دسترس قرار گرفته، زمان معرفی نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S8 روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) و در نمایشگاه MWC در شهر بارسلونا خواهد بود.

همانطور که احتمالا می‌دانید به دلایل مختلف، تمرکز سامسونگ بر گلکسی S8 بسیار بیشتر شده است. بنا به اطلاعاتی که به تازگی از این دستگاه لو رفته، ظاهرا دو مدل مختلف از آن تولید خواهد شد که یکی نمایشگری ۵.۱ اینچی و دیگری صفحه‌نمایشی ۵.۵ اینچی خواهد داشت. هر دو مدل از نمایشگر Super AMOLED خمیده بهره خواهند برد و وضوح تصویری آن‌ها نیز 2K اعلام شده است. علاوه بر این انتظار می‌رود پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰ که با فناوری ۱۰ نانومتری تولید می‌شود در مدل مخصوص بازار آمریکا استفاده شود. همچنین مدل بین‌المللی مثل همیشه از پردازنده‌ی ساخت سامسونگ بهره خواهد برد. گفته می‌شود چیپ‌ پردازشی مدل بین‌المللی گلکسی اس ۸ اکسینوس ۸۸۹۵ است.

افزون به آنچه اشاره کردیم، برخی منابع اعلام کرده‌اند که مدل بزرگ‌تر گلکسی اس ۸ از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره خواهد برد که احتمالا عملکردی مشابه با دوربین دوگانه‌ی آیفون ۷ پلاس برای آن در نظر گرفته شده است. اگر این مشخصات هنوز شما را شگفت‌زده نکرده باید بگوییم که این دستگاه به جای دستیار صوتی مخصوص سامسونگ موسوم به اس‌وویس مجهز به دستیار جدیدی خواهد شد که از هوش مصنوعی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد با توجه به خرید Viv Labs توسط کمپانی سامسونگ، این شرکت نیز راه مشابه با دستیار صوتی سیری اپل را در پیش خواهد گرفت.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات