سامسونگ فراخوانی 1.9 میلیون گلکسی نوت 7 را تایید کرد

جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از تایید دومین فراخوان جمع‌آوری گلکسی نوت 7 توسط سامسونگ، این کمپانی اعلام کرد که ۱.۹ میلیون گوشی فراخوانده شده است.
تبلیغات

با وجود اینکه سامسونگ سعی کرده به صورت مخفیانه فراخوانی گلکسی نوت 7 را از اوایل هفته‌ای که گذشت شروع کند اما CPSC (کمیسیون ایمنی محصولات مصرف کنندگان) دیروز این موضوع را رسانه‌ای کرد. درواقع این دومین فراخوان جمع‌آوری گلکسی نوت 7 بوده و شامل گوشی‌هایی که در نوبت اول تعویض شده بودند نیز می‌شود.

همانطور که می‌دانید در فراخوان اول، سامسونگ نزدیک به یک میلیون گلکسی نوت 7 را که احتمال مشکل در باتری آنها داده می‌شد تعویض کرد. اگرچه در فراخوان دوم که دیروز رسانه‌ای شد این مقدار به ۱.۹ میلیون واحد افزایش یافته است که درواقع تمام گوشی‌های فروخته شده تاکنون و همچنین محصولات تعویض‌شده در فراخوان ۲۵ شهریور را شامل می‌شود.

طبق گفته‌های مسئولین سامسونگ، این کمپانی تاکنون ۱۳ گزارش مبنی بر سوختن گلکسی نوت 7 و همچنین ۴۷ گزارش مبنی بر آسیب رسیدن به دارایی‌های کاربران که مرتبط با مشکلات گلکسی نوت 7 بوده را دریافت کرده است.

در فراخوان اول که ۲۵ شهریور رخ داده بود سامسونگ اعلام کرد که ۹۶ گزارش مبنی بر گرم شدن بیش از حد باتری در ایالات متحده آمریکا دریافت کرده که شامل ۲۶ سوختگی گوشی و ۵۵ گزارش مبنی بر آسیب رسیدن به دارایی‌های کاربران می‌شد.

در صورتی که دارنده گلکسی نوت 7 باشید سامسونگ بابت تعویض این گوشی با محصولات دیگرش به شما نهایت تا سقف ۱۰۰ دلار هزینه پرداخت می‌کند. البته می‌توانید پس از بازگرداندن گوشی‌تان هزینه پرداختی را پس بگیرید که در این صورت به شما ۲۵ دلار بیشتر پرداخت خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات