مدیر عامل بلک‌بری: تقاضا برای بلک‌بری پاسپورت فراتر از انتظار بوده

شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
مدیرعامل بلک‌بری، جان چن، از فروش جدیدترین محصول تولیدی این شرکت یعنی بلک‌بری پاسپورت بسیار خوشحال است. او تقاضا برای این دستگاه را بسیار قوی توصیف می‌کند و ترجیح می‌دهد با مسائل مربوط به توسعه و موجودی دستگاه رو به رو باشد تا اینکه تعداد زیادی از دستگاه بر روی دستش بماند. در ادامه با زومیت همراه باشید تا از فروش بیش از انتظار دستگاه عجیب بلک‌بری بیشتر بگوییم.
تبلیغات

مقام‌های اجرایی کمپانی بلک‌بری می‌گویند تمرکز آن‌ها بر روی ۳۰ درصد از گوشی‌های هوشمند بازار بوده است، جایی که دارندگان گوشی‌های هوشمند، اینگونه دستگاه‌ها را بیشتر به عنوان یک ابزار کاری در دست می‌گیرند تا وسیله سرگرمی قابل حمل.

بلک‌بری در سال ۲۰۱۰ نزدیک به ۵۲.۳ میلیون واحد گوشی هوشمند فروخته است. آمار سال گذشته برای این شرکت نامیدکننده بود و تعداد واحد فروش رفته گوشی‌های هوشمند این شرکت تا ۱۳.۷ میلیون عدد کاهش پیدا کرد. این مساله پرسش‌های بسیاری را در خصوص توان بقای این کمپانی کانادایی مطرح ساخت. اما مدیر عامل بلک‌بری، جان چن، توانست کمپانی را به راه اصلی خود هدایت کند که نمونه بارز آن تولید بلک بری پاسپورت با صفحه نمایش مربعی ۴.۵ اینچی است که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ دارد و برای دیدن اسناد، ایمیل‌ها و فایل‌های متنی گزینه‌ای بسیار عالی به حساب می‌آید.

جان چن درباره فروش بیش از انتظار بلک‌بری پاسپورت می‌گوید:

من خوشحالم که با مسئله کمبود موجودی رو به رو شده‌ایم. این موضوع نشان می‌دهد مردم تلفن ما را می‌خواهند. ما روشی بسیار محافظه کارانه برای ساخت این تلفن انتخاب کردیم و تعداد تولید را بیش از حد بالا نبردیم.

با توجه به افزایش تقاضایی که برای این گوشی وجود دارد، به نظر شرکت بلک بری از تولید گوشی هوشمند جالب پاسپورت یک چراغ سبز دریافت کرده و همین رویه را ادامه خواهد داد. در ماه بعد تلفن بلک‌بری کلاسیک برای کاربران همیشگی این شرکت رونمایی خواهد شد. با کیبورد‌های فیزیکی QWERTY که نقش ترک‌پد را نیز بازی می‌کنند، گوشی‌های جدید بلک‌بری تبدیل به انتخابی عالی برای کاربرانی می‌شود که هنوز حس در دست گرفتن تلفن‌های قدیمی را دوست دارند، پیام و ایمیل زیاد ارسال می‌کنند و از سیستم عامل بلک‌بری 10 نیز لذت می‌برند.

بلک‌بری پاسپورت با مشخصاتی قدرتمند عرضه شده و یک گوشی رده بالا محسوب می‌شود اما احتمالا تلفن بلک‌بری کلاسیک میان رده خواهد بود و طیف دیگری از بازار که خواهان دستگاه‌های بلک‌بری هستند را پوشش خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات