سامسونگ رسما فروش و تعویض گلکسی نوت 7 را متوقف کرد

سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ از مالکان نوت 7 خواسته است تا گوشی خود را خاموش کرده و آن را با گوشی دیگر سامسونگ تعویض یا پول پرداختی خود را کامل دریافت کنند.
تبلیغات

با توجه به اتفاقات اخیر حدس زده می‌شد که به زودی سامسونگ فروش و تعویض گلکسی نوت ۷ را متوقف کند. تمامی چهار اپراتور بزرگ آمریکا فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف کرده بودند و گزارش‌هایی نیز از انفجار و آتش گرفتن گوشی‌ها به گوشی می‌رسید و این عمل از سوی سامسونگ قابل پیش‌بینی بود.

سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که در حال حاضر در حال تحقیق روی گوشی‌های منفجر شده است. در این بیانیه آمده است:

به دلیل اینکه امنیت کاربران اولویت اول ما است، از تمامی فروشندگان و اپراتورها خواسته‌ایم فروش گلکسی نوت ۷ را متوقف کنند تا تحقیقات در این زمینه به نتیجه‌ی مشخصی برسد.

حالا سامسونگ از کاربران خواسته که حتی اگر گلکسی نوت ۷ جایگزین شده نیز دارند، استفاده از آن را متوقف کرده و از گزینه‌های موجود برای جایگزینی گوشی خود استفاده کنند.

اگر شما نیز گلکسی نوت ۷ دارید بهتر است استفاده از آن را متوقف کرده و با دفاتر سامسونگ ارتباط برقرار کنید تا گزینه‌های موجود برای تعویض یا دریافت مبلغ پرداختی بررسی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات