مشخصات گوشی اندرویدی D1C نوکیا فاش شد

شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات سخت‌افزاری گوشی اندرویدی D1C نوکیا در وب‌سایت بنچمارک انتوتو رویت شد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته خبری مبنی بر انتشار نتایج بنچمارک گوشی اندرویدی D1C نوکیا در وب‌سایت Geekbench‌ منتشر شد. براساس قرارداد بین مایکروسافت و نوکیا در سال ۲۰۱۴، این شرکت تا سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶، اجازه‌ی تولید هیچ گوشی هوشمندی تحت برند نوکیا را نداشت. اما اکنون این بازه‌ی زمانی رو به اتمام است، بنابراین چندان تعجب‌برانگیز نیست که نوکیا در حال تست گوشی مبتنی بر اندروید باشد.

بر اساس گزارش Geekbench، این گوشی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۳۰ و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی بهره می‌برد. اما امروز آنچه که در وب‌سایت انتوتو منتشر شده است، اطلاعات بیشتری را در خصوص مشخصات سخت‌افزاری گوشی جدید نوکیا در اختیار ما قرار می‌دهد.

نتایج بنچمارک انتوتو گوشی D1C نوکیا

انتوتو این موضوع را تایید می‌کند که D1C از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰ و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۵ بهره می‌برد، علاوه‌بر این موضوع، براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت انتوتو منتشر شده است، اکنون می‌دانیم نمایشگر (با ابعاد نامعلوم) این گوشی دارای رزولوشن فول اچ‌دی است، حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی آن به ترتیب ۳ و ۳۲ گیگابایت بوده و دوربین‌های اصلی و سلفی آن نیز ۱۳ و ۸ مگاپیکسل خواهد بود. علاوه‌بر این نوکیا تصمیم گرفته است که گوشی جدید خود را به صورت پیش‌فرض به همراه اندروید ۷.۰ نوقا عرضه کند.

آیا نوکیا به همراه این گوشی هوشمند از یک پرچمدار نیز رونمایی می‌‌کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات