لنوو با تولید تلفنی با برند جدید در چین، قصد دارد عرصه را بر شیائومی تنگ کند

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
در بازار چین دو غول تولید کننده محصولات گوشی‌های هوشمند وجود دارند: لنوو و شیائومی. در حالی که شیائومی به تازگی توانسته رتبه اول در سهم بازار را از آن خود کند، لنوو در حال کار بر روی چند ابزار هوشمند است تا جایگاه خود را بهبود دهد.در ادمه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به گزارش وال‌استریت ژورنال، لنوو در حال ساخت یک گوشی هوشمند با یک برند جدید است تا مستقیما با شیائومی در بازار چین به رقابت بپردازد. در حالی که اطلاعات هنوز درباره این گوشی هوشمند بسیار کم هستند، ما این موارد را از هم‌اکنون می‌دانیم: برندی جدید، انتشار دستگاه با یک نام کاملا متفاوت و احتمالا رونمایی در اول آپریل 2015. شرکت‌های تحت اختیار لنوو با اینکه بر روی تعامل با مشتری و بالا بردن کیفیت برند خود تاکید بسیار دارند، اما تمرکز خود را بر روی فروش آنلاین گذاشته‌اند. لنوو همچنین تاکید دارد که دستگاه‌های جدید این شرکت تحت برند لنوو در خرده فروشی‌ها و اوپراتور‌های محلی به فروش برسند.

لنوو هنوز برای فروش گوشی‌های هوشمند به مصرف‌کنندگان از همان مدل کسب و کار سنتی و مورد علاقه خود استفاده می‌کند: استفاده از خرده فروش‌ها و اوپراتور‌های محلی برای معرفی و فروش. مطمئنا رویکرد تازه شرکت‌های تحت اختیار لنوو برای فروش محصولات به صورت آنلاین باعث می‌شود برخی هزینه‌های موجود در روند سنتی لنوو کاسته شود. همچنین لنوو بدش نمی‌یاد با شرکت OnePlus که تمرکز اصلی خود را بر روی فروش آنلاین و بازاریابی آنلاین کم هزینه گذاشته است، به رقابت بپردازد و در این عرصه عقب نماند.

اما چرا این شرکت قصد دارد از یک برند جدید در محصول خود استفاده کند؟ اساسا این برند جدید به لنوو اجازه می‌دهد دست به خلاقیت بیشتر بزند و برخی ریسک‌ها را به جان بخرد بدون اینکه لطمه‌ای به برند اصلی شرکت وارد شود. لنوو دوست دارد در زمینه گوشی‌های هوشمند خودی نشان دهد و این موضوع نیازمند آزمایش و خطا‌هایی است که باید در ابتدای کار صورت گیرد. باید نشست و دید که این برند چینی چگونه راه خود را به چنین بازار شلوغی آن هم در کشور چین باز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات