سونی برنامه‌ی Xperia Transfer Mobile را برای ویندوزفون عرضه کرد

چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
برنامه‌ی Xperia Transfer Mobile یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی و بسیار خوب شرکت سونی است که قابلیت انتقال مستقیم اطلاعات گوشی را در سریع‌ترین زمان و با سهولت بالا از دیگر گوشی‌های اندرویدی یا سیستم‌عامل‌های مختلف به گوشی‌های اکسپریا می‌دهد. حال سونی این برنامه‌ را برای کاربران ویندوز فون نیز عرضه کرده است.
تبلیغات

برنامه‌ی Xperia Transfer Mobile برای ویندوزفون این قابلیت را در اختیار کاربران می‌گذارد که اگر قصد مهاجرت به یکی از گوشی‌های اکسپریا را دارند، بتوانند کلیه اطلاعات مانند مخاطبین، پیامک‌ها، تقویم و فایل‌های چندرسانه‌ای را سریع به گوشی جدید اکسپریا انتقال دهند.

این برنامه برای کاربران گوشی‌های بلک‌بری و آیفون نیز در دسترس است تا در مواقعی که قصد کوچ به گوشی‌های سونی را داشتند، به راحتی اطلاعات خود را انتقال دهند.

اوایل سال جاری میلادی بود که شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی احتمالی گوشی‌ ویندوز فونی از سونی به گوش می‌رسید، اما با توجه به چند ماه اخیر و درز نکردن هیچ‌گونه خبر یا اطلاعات دیگر، ظاهرا یک چنین امری امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین در مصاحبه‌ی اختصاصی زومیت که توسط مسعود یوسف‌نژاد با مدیر کل خاورمیانه و افریقای سونی انجام شد، عدم تمایل سونی به تولید تلفن ویندوز فونی تایید شد.

Xperia-Transfer-Mobile-Windows-phone
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات