گوشی Xperia Z3v حاصل همکاری سونی و اپراتور Verizon، با قابلیت Remote Play عرضه خواهد شد

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی امروز تایید کرد که گوشی جدید این شرکت از خانواده‌ی اکسپریا، تا اواخر این ماه به همراه قابلیت Remote Play پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.گوشی جدید شرکت سونی به نام Xperia Z3v که از خانواده‌ی سری گوشی‌های Z3 است، چندی پیش توسط سونی با همکاری اپراتور Verizon برای عرضه در آمریکا رونمایی شد. این مدل جدید قرار است با قیمت ۱۹۹ دلار از طریق استور اختصاصی Verizon تحت قراردادی دو ساله، هفته‌ی آینده عرضه شود.
تبلیغات

قابلیت Remote Play در کنسول پلی‌استیشن 4 این امکان را به کاربر می‌دهد که بتواند بازی‌های کنسول خود را از طریق اتصال وای‌فای به صفحه نمایش دیگری انتقال دهد. تاکنون این کار فقط بر روی کنسول دستی ویتا امکان‌پذیر بود اما سونی با معرفی گوشی‌های Z3، این قابلیت را به محصولات جدیدش اضافه کرده است.

طبق اعلام سونی، محصولات سری Z3 غیر از Z3v که این ماه به همراه پشتیبانی از Remote Play عرضه می‌شوند، باید تا ماه آینده‌ی میلادی منتظر اضافه شدن قابلیت Remote Play بمانند. سونی اضافه کرد که این قابلیت در انحصار خانواده‌ی اکسپریا خواهد بود و امکان ندارد به صورت نرم‌افزار برای دیگر دستگاه‌ها منتشر شود.

سونی در رونمایی از سری Z3، مانور بسیاری بر روی این قابلیت پلی‌استیشن 4 داده است و انتظار می‌رود به واسطه‌ی گسترش این قابلیت استریم وای‌فای، مخاطبین بیشتری از سوی خانواده‌ی پلی‌استیشن جذب گوشی‌های اکسپریا شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات