تصاویری از گلکسی آلفا A5 و A3 سامسونگ در مکزیک فاش شد

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ هنوز ساخت گوشی‌های هوشمند زیاد برای برطرف کردن نیاز‌های اقشار مختلف جامعه را در دستور کار خود دارد. چندی پیش شایعاتی از سامسونگ گلکسی آلفا A5 و گلکسی آلفا A3 منتشر شد. حال برای پر رنگ شدن شایعات پیشین تصویری از این دو خواهر و برادر آن‌ هم از کشور مکزیک منتشر شده است.
تبلیغات

این دو دستگاه گوشی هوشمند جدید سامسونگ از کیفیت ساختی بسیار بهتر از ویژگی‌های نرم‌افزاری بهره می‌برند. سامسونگ دو دستگاه آلفا جدید را از آلومینیوم ساخته است و اینبار کیفیت بدنه را با اولویت بیشتری دنبال می‌کند.

galaxy-alpha-a5-a3

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، گلکسی آلفا A5 در سمت چپ، در حالی که گلکسی آلفا دقیقا در وسط و گلکسی آلفا A3 نیز در سمت راست قرار گرفته‌اند. ویژگی‌های گلکسی آلفا A5 شامل درگاه کارت‌های نانو سیم‌کارت و حافظه‌ جانبی میکرو SD، به احتمال بسیار فراوان سایز صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، پردازنده Snapdragon 400 (یا شاید 410) و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب، می‌شود.

Samsung-Galaxy-A5

گلکسی آلفا A3 سامسونگ از صفحه کوچکتر 4.52 اینچی Super AMOLED با رزولوشن فوق العاده qHD، پردازنده Snapdragon 410، دوربین ۸ مگاپیکسل در عقب و ۵ مگاپیکسل در جلو بهره می‌برد.

این مشخصات در کنار بدنه‌ای از جنس آلومینویم، قطعا هر دو گوشی جدید کمپانی کره‌ای را تبدیل به دستگاه‌هایی بسیار خوش ساخت با ویژگی‌های عالی در بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات