گوگل وای فای، شبکه خانگی ماژولار و قابل سفارشی سازی

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
گوگل دقایقی پیش از اکسس پوینت اختصاصی خود با نام گوگل وای‌فای (Google WiFi) و قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد.
تبلیغات

گوگل لحظاتی پیش در کنفرانس اختصاصی خود، علاوه بر گوشی‌‌های هوشمند، از اکسس پوینت خانگی خود نیز رونمایی کرد. گوگل وای‌فای، روتر کوچکی است که به تمام دستگاه‌های خانگی متصل خواهد شد و امکان کنترل و نظارت بر عملکرد آن‌ها را به کاربر می‌دهد. 

گوگل وای‌فای علاوه بر اندازه‌ی کوچک، قیمت اندکی نیز دارد و با برچسب قیمت ۱۲۹ دلاری در برابر رقبای ۲۰۰ دلاری خود اعم از ایسوس و تی‌پی‌ لینک، گزینه‌ی بسیار مقرون‌ به صرفه‌تری به شمار می‌رود. گوگل برچسب قیمتی خود را نزدیک به گزینه‌ی موجود اپل با نام اپل ایرپورت اکسپرس (Apple Airpot Express) تعیین کرده است تا شاهد رقابتی جذای در این بخش باشیم. 

گوگل وای فای/ google wifi

گوگل وای‌فای یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار شبکه‌های اینترنت خانگی است که توانایی پشتیبانی از شبکه‌های پیشرفته و نوینی مانند AC1200 را در کنار اتصال بلوتوث دارد.

نحوه‌ی کنترل گوگل وای‌فای نیز از طریق اپلیکیشن مخصوص به آن خواهد بود. برای محیط‌های بزرگ‌تر نیز گوگل پیشنهاد ویژه‌ای در نظر دارد. کاربران برای خرید سه دستگاه گوگل وای‌فای تنها نیاز به پرداخت مبلغ ۲۹۹ دلار دارند تا بتوانند تمام محیط منزل خود را پوشش دهند. پرداخت این مبلغ نیز همچنان بسیار مقرون به صرفه‌تر از برخی دستگاه‌های گران و مخصوص محیط‌های بزرگ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات