گوگل پیکسل، بهترین دوربین گوشی های هوشمند از نگاه DXO Mark

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
گوگل لحظاتی پیش پرچمدار‌های جدید خود در دنیای گوشی‌های هوشمند را با نام پیکسل و پیکسل XL معرفی کرد که طبق نظر DXO Mark بهترین دوربین دنیای موبایل را در اختیار دارند.
تبلیغات

پرچمدار‌های گوگل نیز معرفی شدند تا رقابت بین شرکت‌های سازنده‌ی موبایل در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ بیش از پیش داغ شود. گوگل پیکسل و پیکسل XL گوشی‌های جدید غول فناوری مانتین‌ویو هستند. یکی از برتری‌های گوشی‌های گوگل در سال‌های گذشته به خصوص نسخه‌های نکسوس 6p و 5x، دوربین عالی آن‌ها بود. ظاهرا گوگل این روند را ادامه داده است تا هنوز هم جز بهترین‌های این بخش باشد.

موسسه‌ی معتبر DXO Mark‌ پس از بررسی گوگل پیکسل و پیکسل XL، اذعان کرده است که تنها با دوربین خوبی مواجه نیستید، بلکه این گوشی‌های بهترین دوربین دنیای موبایل را در اختیار دارند. پرچمدار‌های گوگل امتیاز بی‌نظیر ۸۹ را از این موسسه دریافت کرده‌اند تا به تنهایی در صدر بهترین گوشی‌های جهان قرار بگیرند.

پس از محصولات جدید گوگل، اچ‌تی‌سی ۱۰، سامسونگ گلکسی اس ۷ اج و سونی اکسپریا ایکس پرفرمنس با نمره‌ی ۸۸ قرار دارند. در رده‌ی بعدی نیز موتورلا موتو زد فورس، سامسونگ گلکسی اس ۶ اج پلاس و سونی Z5 قرار دارد. آیفون ۷ نیز از DXO Mark‌ نمره‌ی ۸۶ را دریافت کرده است.

نظر شما در رابطه با پرچمدار‌های جدید گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات