هواوی میت 9 در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
میت 9 جدیدترین محصول کمپانی چینی هواوی است که طبق اخبار جدید احتمالا در سه مدل عرضه خواهد شد.
تبلیغات

به تازگی تصاویر رندر هواوی میت 9 منتشر شده که می‌توان این محصول زیبا را در رنگ‌بندی‌های مختلف مشاهده کرد. با منتشر شدن این تصاویر و اطلاعاتی که به همراه داشتند یکی از شایعات نیز مبنی بر اینکه هواوی میت 9 مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت تایید شد.

در تصاویر منتشر شده به این موضوع اشاره شده است که محصول جدید هواوی در سه مدل مختلف عرضه خواهد شد. یکی از مدل‌های گوشی هواوی میت 9 دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بوده و قرار است در سه رنگ به قیمتی در حدود ۴۸۰ تا ۵۱۰ دلار عرضه شود.

مدل دوم نیز ۴ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت اما حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت است. این مدل در ۵ رنگ‌بندی عرضه می‌شود و ۵۸۵ دلار قیمت خواهد داشت.

اما سومین مدل میت 9 مشخصات فوق العاده قدرتمند و جالبی دارد. این مدل از محصول جدید هواوی قرار است با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. طبق اطلاعات منتشر شده، مدل سوم میت 9 در ۶ رنگ‌ مختلف با برچسب قیمت ۷۰۵ دلاری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری انتظار می‌رود میت 9 مجهز به تراشه قدرتمند کرین ۹۶۰ باشد و از دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی نیز که از اپتیک‌های ساخت لیکا در آن به کار رفته، بهره ببرد.

محصول جدید هواوی دارای درگاه USB نوع C بوده و همچنین مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 خواهد بود که روی آن رابط کاربری UI 5 قرار گرفته است. هنوز زمان رونمایی از محصول جدید هواوی مشخص نشده است اما احتمال می‌رود که در ماه نوامبر این گوشی معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات