مشخصات گوشی بلکبری DTEK60 فاش شد

چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات مربوط به گوشی‌هوشمند بعدی کمپانی بلک‌بری موسوم به DTEK60 فاش شده است.
تبلیغات

اخیرا بلک‌بری گوشی‌هوشمند DTEK50 را معرفی کرده که از آن به عنوان امن‌ترین گوشی‌هوشمند اندرویدی یاد می‌شود. بلک‌بری این گوشی را با الهام از آلکاتل Idol 4 معرفی کرد که برای نام آن از اپلیکیشن DTEK‌ استفاده کرده است. این اپلیکیشن برای اولین روی گوشی پریو نصب شده بود. امروز در یکی از صفحات وب‌سایتی که احتمالا در دسترس عموم قرار نگرفته، مشخصات مربوط به گوشی‌هوشمند بعدی بلک‌بری موسوم به DTEK60 رویت شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا در مورد جزئیات محصول بعدی کمپانی مورد بحث بیشتر صحبت کنیم.

در صفحه‌ای با آدرس donotpublish.html در وب‌سایت یاد شده، مشخصات فنی گوشی‌هوشمند DTEK60 درج شده است. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، محصول بعدی بلک‌بری اولین گوشی‌هوشمند این شرکت خواهند بود که از سنسور اثرانگشت بهره می‌برد. این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی بهره می‌برد که رزولوشن آن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. نمایشگر این گوشی قابلیتی برای ناوبری بر اساس ژست‌های حرکتی را ارائه می‌دهد. همچنین باید اشاره کنیم که این محصول کیبورد فیزیکی ندارد. چیپ‌ست گوشی‌هوشمند مورد بحث اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود که شامل چهار هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است. حافظه‌ی رم این محصول ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت اعلام شده است.

دوربین پشتی DTEK60 از قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد و ۲۱ مگاپیکسلی است در حالی که دوربین جلویی آن ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که با استفاده از آن می‌توانید عکس‌های سلفی گرفته و با دوستان خود تماس تصویری برقرار کنید. ظرفیت باتری این دستگاه ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز بهره می‌برد. البته که سیستم‌عامل پیش‌فرض گوشی مورد اشاره نیز اندروید است.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، گوشی‌هوشمند DTEK50 مدل تغییر برند یافته‌ی آلکاتل idol 4 است و حالا بر همین اساس گفته می‌شود که DTEK60 نیز مدل تغییر یافته‌ای از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی TCL 950 (تصویر بالای مطلب) خواهد بود. گوشی TCL 950 قبلا تاییدیه‌ی TENAA را دریافت کرده و مشخصات فنی آن که توسط بنچ‌مارک گیک‌بنچ اعلام شده، با مشخصات مورد انتظار برای DTEK60 مطابقت دارد. شاید این محصول برای افرادی که به دنبال گوشی‌هوشمندی با قابلیت‌های بیشتر و صفحه‌کلید QWERTY هستند، نا امید کننده باشد. با توجه به آنچه بیان شد به نظر می‌رسد فروش بکلبری Priv به اندازه‌ای نبوده که باعث شود شرکت بلک‌بری تولید محصولاتی مثل آن را ادامه دهد. در زیر می‌توانید تصویر وب‌سایتی که اطلاعات DTEK60 در آن درج شده را مشاهده کنید.

بلکبری DTEK60

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات