تصاویر رندر جدیدی از گوشی پیکسل ایکس ال منتشر شد

یک‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر جدید منتشر شده از پیکسل ایکس‌ال، جزئیات بیشتری را از طراحی این گوشی نشان می‌دهد.
تبلیغات

شرکت گوگل احتمالا طی رویدادی در تاریخ ۱۳ مهر، از گوشی‌های هوشمند جدید خود موسوم به Pixel و Pixel XL رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی‌ها توسط اچ‌تی‌سی تولید شده و نخستین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که تحت برند پیکسل روانه‌ی بازار خواهند شد، چرا که براساس گزارش‌های منتشر شده، گوگل امسال قصد دارد تا برند نکسوس را کنار بگذارد. پیکسل ایکس‌ال نمونه‌ی بزرگتر از گوشی‌های هوشمند جدید گوگل خواهد بود. این گوشی پیش از این با کد نام مارلین شناخته می‌شد. براساس گمانه‌زنی‌ها و شایعات متعدد، پیکسل ایکس‌ال به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود. گفته می‌شود که سنسورهای به کار رفته در دوربین‌های اصلی و سلفی گوشی، به ترتیب ۱۲ و ۸ مگاپیکسل هستند.

تصاویر رندری که مشاهده می‌کنید، جدیدترین نمونه‌هایی هستند که پیش از معرفی رسمی گوشی‌ها، منتشر شده‌اند. این تصاویر توسط TechDroider و براساس منابع این وب‌سایت و سایر تصاویر رندر منتشر شده از پیکسل ایکس‌ال، ساخته شده‌اند. تصاویر جدید شباهت زیادی به نمونه‌هایی دارد که پیش از این شاهد آنها بودیم با این تفاوت که کمی نسبت به آنها تیره‌تر است، البته این به مفهوم آن نیست که پیکسل ایکس‌ال به آیفون‌های جدید با رنگ جت بلک شباهت دارد. کماکان پنجره‌ای در پنل پشت گوشی وجود دارد که بسیاری از حسگر‌ها مانند بلوتوث، جی‌پی‌اس و ان‌اف‌سی در داخل آن قرار گرفته‌اند. پنجره‌ی یاد شده از آن جهت در این گوشی به کار رفته که نفوذ به شیشه ساده‌تر و راحت‌تر از نفوذ به آلومینیوم است. این پنجره در گوشی نکسوس 6پی سال گذشته نیز با ابعادی کوچک‌تر وجود داشت.

پنل جلوی پیکسل ایکس‌ال شباهت زیادی به گوشی‌های دیگر اچ‌تی‌سی دارد، با این حال برخلاف محصولات جدید این شرکت تایوانی، دکمه‌ی هوم و حسگر اثر انگشتی در پنل جلوی این گوشی مشاهده نمی‌شود. در عوض حسگر اثر انگشت همانند نکسوس 6پی و نکسوس 5ایکس، در پشت گوشی جای گرفته است. گفته می‌شود که گوگل قیمت نسبتا بالایی را برای پیکسل ایکس‌ال در نظر گرفته است و این گوشی همانند نکسوس 4 و نکسوس 5، ارزان‌قیمت نخواهد بود، البته احتمالا قیمت آن نزدیک به نکسوس 6پی خواهد بود. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی این گوشی، سال گذشته با قیمت ۴۴۹ دلار روانه‌ی بازار شد. چنانچه پیکسل ایکس‌ال نیز با این قیمت عرضه شود، قیمت آن نسبت به پرچمداران دیگر بسیار پایین‌تر خواهد بود.

در پایان می‌توانید تصاویر جدید را مشاهده کنید:

تصاویر رندر پیکسل ایکس‌ال
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات