کیس های شفاف پیکسل و پیکسل ایکس ال برای خرید در دسترس هستند

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قاب‌های شفاف گوشی‌های پیکسل و پیکسل‌ ایکس‌ال گوگل، در وب‌سایت AliExpress قرار گرفتند.
تبلیغات

قاب‌های TPU که برای گوشی‌های جدید پیکسل و پیکسل ایکس‌ال طراحی شده‌اند، برای فروش به صورت عمده در وب‌سایت AliExpress قرار گرفته‌اند. در حالی که این قاب‌ها برای دو گوشی ارائه شده‌اند که هنوز معرفی و عرضه نشده‌اند، این احتمال وجود دارد که سازنده‌، طراحی آنها را براساس مشخصات و تصاویر منتشر شده از گوشی‌‌ها انجام داده باشد، تا به این ترتیب به محض رونمایی گوگل از دستگاه‌های جدید خود در رویداد ۱۳ مهرماه، کیس‌های یاد شده برای فروش در دسترس باشند. به این ترتیب چنانچه این کیس‌ها واقعا برای گوشی‌های جدید گوگل ساخته شده‌ باشند، می‌توان تا حدودی طراحی و ظاهر گوشی‌ها را تصور کرد.

براساس تصاویر منتشر شده از کیس‌ها، حسگر اثر انگشت پیکسل ایکس‌ال همانند نکسوس 6پی و نکسوس 5ایکس در پشت گوشی قرار گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد که دوربین اصلی گوشی نیز در گوشه‌ی سمت چپ و بالای پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. همچنین در بخش بالای فریم نیز یک بریدگی وجود دارد که احتمالا به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون تعلق دارد و به همین ترتیب براساس تصویری که از کیس مشاهده می‌کنیم، دکمه‌های پاور و کنترل حجم صدای پیکسل ایکس‌ال در سمت راست فریم آن قرار خواهد داشت.

اما کیس گوشی پیکسل از طراحی یکسانی با نمونه‌ی ساخته شده برای پیکسل ایکس‌ال بهره می‌برد و در حقیقت به نظر می‌رسد که محل قرارگیری دوربین، حسگر اثر انگشت، جک هدفون، کلید پاور و کنترل حجم صدا با پیکسل ایکس‌ال یکسان است و تنها تفاوت موجود در ابعاد نمایشگر است. براساس برچسبی که روی کیس‌ها دیده می‌شود، ابعاد نمایشگر پیکسل و پیکسل ایکس‌ال به ترتیب ۵.۲ و ۵.۵ اینچ خواهد بود. البته در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در خصوص آنکه این کیس‌ها بر اساس طراحی رسمی گوشی‌های جدید گوگل ساخته شده‌اند یا خیر، اظهار نظر کرد و باید تا زمان معرفی دستگاه‌های یاد شده در تاریخ ۱۳ مهر، منتظر بمانیم.

در پایان می‌توانید تصاویر این کیس‌ها را مشاهده کنید:

کیس‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات