تصاویر رندری از پنل جلوی پیکسل و پیکسل ایکس ال منتشر شد

شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر جدید منتشر شده، پنل جلوی گوشی‌های Pixel و Pixel XL را نشان می‌دهد.
تبلیغات

گوگل به احتمال زیاد در تاریخ ۱۳ مهر، طی رویدادی از گوشی‌های هوشمند جدید پیکسل و پیکسل ایکس‌ال رونمایی خواهد کرد. شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی وظیفه‌ی تولید گوشی‌های یاد شده را دارد و قرار است این دستگاه‌ها جایگزین گوشی‌های هوشمند با برند نکسوس شوند. این موضوع به نوعی نقطه‌ی شروع برند نکسوس را در ذهن تداعی می‌کند، چرا که نخستین گوشی هوشمند نکسوس را نیز شرکت اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۰ با نام نکسوس وان تولید کرد.

پیش از این شاهد انتشار تصاویر رندری از بخش پشت گوشی‌های پیکسل بودیم، اما امروز تصاویری منتشر شده‌اند که پنل جلوی‌ این دستگاه‌ها را نشان می‌دهند. بر اساس گزارش فروشگاه قطعات گوشی هوشمند در هنگ‌کنگ که این تصاویر را منتشر کرده، ابعاد نمایشگرهای پیکسل و پیکسل ایکس‌ال به ترتیب ۴.۹۹ و ۵.۴۶ اینچ است. پنل پشت هر دو گوشی دارای دو بخش با رنگ‌های متفاوت بوده و حسگر اثر انگشت در زیر دوربین اصلی جای گرفته است.

پنل جلوی پیکسل ایکس‌ال

پنل جلوی پیکسل ایکس‌ال

احتمالا هر دو گوشی به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز خواهند شد و اخیرا شایعه‌ای نیز منتشر شده است که بر اساس آن قیمت گوشی پیکسل ایکس‌ال (مشخص نیست که کدام‌یک از مدل‌های ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت مد نظر است)، ۶۴۹ دلار خواهد بود.

پنل جلوی پیکسل

پنل جلوی پیکسل

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات