تصویری از می 5 اس شیائومی رویت شد

جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویری منتسب به پرچمدار جدید شیائومی موسوم به Mi 5s رویت شد.
تبلیغات

گوشی می 5 اس شیائومی نسخه‌ای قدرتمندتر از پرچمدار فعلی این شرکت چینی محسوب می‌شود. این گوشی به تازگی در صفحه‌ی رسمی بنچمارک انتوتو در وب‌سایت ویبو رویت شده است. براساس پستی که در صفحه‌ی این بنچمارک منتشر شده است، گوشی یاد شده مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ است که پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۳۰ را شامل می‌شود.

نمایشگر این گوشی هوشمند دارای ابعاد ۵.۱۵ اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی بوده و از فناوری فورس تاچ نیز بهره می‌برد. انتظار می‌رود که شیائومی این گوشی را در دو یا سه نسخه عرضه کند. یکی از این نسخه‌ها دارای ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR4 و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی بوده و دیگری از حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره خواهد برد. گفته می‌شود که نسخه‌ی سومی نیز با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در کار خواهد بود.

دوربینی که شیائومی برای این گوشی در نظر گرفته دارای سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر دست ۴ محوره خواهد بود. این دوربین برای فوکوس سریع از PDAF بهره خواهد برد. این گوشی در قسمت جلو نیز به ی دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است که وظیفه‌ی ثبت تصاویر سلفی و مکالمه‌ی تصویری را بر عهده دارد. انرژی مورد نیاز پرچمدار جدید شیائومی را یک باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 تامین خواهد کرد. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۶.۰.۱ عرضه خواهد شد.

می 5 اس

طی روزهای گذشته تصویری از این گوشی در وب‌سایت ویبو منتشر شد. البته در حال حاضر چندان نمی‌توان در خصوص تقلبی نبودن این تصویر مطمئن بود، یکی از مواردی که می‌تواند بر تقلبی بودن آن دلالت داشته باشد، کلید هوم دایروی این گوشی است، چرا که در نسل پیشین این گوشی شاهد به کارگیری نمونه‌ای به شکل مستطیل بودیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات