تصویر تبلیغاتی میت 9 هواوی فاش شد؛ پردازنده کرین 960 و دوربین دوگانه 20 مگاپیکسلی

دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با اینکه هواوی در جریان ایفا ۲۰۱۶ از دو گوشی جدید نوا و نوا پلاس رونمایی کرد، اما معرفی یکی دیگر از پرچمداران این غول چینی یعنی Mate 9 همچنان باقی مانده است. امروز تصویر تبلیغاتی این گوشی فاش شده که نشان می‌دهد میت 9 هواوی به یک پردازنده‌ی کرین ۹۶۰ و دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسل مجهز شده است.
تبلیغات

هواوی در جریان ایفا ۲۰۱۶ از دو گوشی جدید به نام Nova و Nova Plus رونمایی کرد که از نظر طراحی ظاهری و مشخصات فنی گوشی‌های جذابی هستند. اما قرار است این کمپانی اواخر سال جاری میلادی از پرچمدار جدید سری میت به نام Mate 9 رونمایی می‌کند. امروز تصویری تبلیغاتی از میت 9 هواوی فاش شده است که به نظر می‌رسد به پردازنده‌ی کرین ۹۶۰ و دوربین دوگانه‌ی ۲۰ مگاپیکسل مجهز خواهد شد.

پیش‌تر نیز در شایعات اعلام شده بود که میت 9 به دو دوربین ۲۰ مگاپیکسل مجهز خواهد شد که توسط لایکا توسعه داده شده است. به نظر می‌رسد تصویر جدید به نوعی این ادعا را ثابت می‌کند. تا کنون هواوی از ترکیب دو لنز تک‌رنگ و سه‌رنگ روی سری پی 9 استفاده کرده است و گفته می‌شود همین سیستم روی پرچمدار بعدی این غول چینی نیز بکار گرفته خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد.

یکی دیگر از مواردی که در تصویر جدید به چشم می‌خورد استفاده از پردازنده کرین ۹۶۰ است که نسل جدید پردازنده‌های هواوی به شمار می‌رود. این تراشه به هسته‌های پردازشی Corex A73 Artemis مجهز شده است.

با توجه به تصویر فعلی نکات زیادی دستگیر ما نخواهد شد. البته نوع چینش عمودی دوربین دوگانه میت 9 را شاید باید مهمترین تغییر در طراحی این گویش نسبت به میت 8 بدانیم. از نظر طراحی قسمت جلوی دستگاه نمی‌توان تفاوتی میان نسل جدید و قدیم قائل شد.

البته بیشتر به نظر می‌رسد که تصویر مورد نظر ساختگی است و اطلاعات آن براساس شایعات قبلی ثبت شده است.

هواوی اواخر سال جاری در ماه‌های نوامبر یا دسامبر از میت 9 رونمایی خواهد کرد. البته به نظر می‌رسد که پیش از این فبلت باید منتظر معرفی Mate S2 نیز باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات