تصاویر گوشی آلکاتل آیدل 4 پرو مجهز به ویندوز 10 موبایل رویت شد

جمعه ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی آلکاتل موسوم به Idol 4 Pro رویت شده که گفته می‌شود سیستم‌عامل آن نیز ویندوز ۱۰ موبایل است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت آلکاتل در حال کار بر روی مدل دیگری از گوشی‌هوشمند آیدل ۴ اس است که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل استفاده می‌کند. در ابتدا نیز شایعاتی  شنیده بودیم که یک گوشی‌هوشمند به نام آیدل ۴ پرو در ماه فوریه معرفی خواهد شد. همچنین بد نیست اشاره کنیم که این دستگاه هنوز هم به صورت رسمی معرفی نشده و به همین دلیل آلکاتل زمان کافی برای ساخت یک مدل جدیدتر را در اختیار داشته است.

در هرحال، به تازگی یک تصویر جدید ردندر از محصول جدید شرکت یاد شده منتشر شده که با توجه به آن می‌توان ظاهر و شکل این گوشی‌هوشمند را به خوبی مشاهده کرد.

این محصول از نظر طراحی بخش جلویی تغییری نداشته و حداقل از این نظر به گوشی‌هوشمند Idol 4s اندرویدی شباهت بسیار زیادی دارد. پیش از این نیز مشخصات فنی و اطلاعات لو رفته از گوشی‌هوشمند آیدل ۴ پرو در شایعات بیان شده بود و بر اساس همین شایعات گفته شده که دستگاه یاد شده از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن 1080P بهره می‌برد. پردازنده‌ی این محصول اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و در کنار آن ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز تعبیه شده است. حافظه‌داخلی این دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده و البته می‌توان با کارت حافظه‌ی جانبی میکرو‌اس‌دی این حافظه را گسترش داد. دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند ۲۱ مگاپیکسلی بوده و احتمالا باتری آن نیز ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد. این مشخصات شبیه مدل اندرویدی محصول یاد شده است.

دروبین اصلی گوشی‌هوشمند آلکاتل آیدل ۴ پرو ساخت شرکت سونی و مدل آن IMX230 است. این دوربین پیش‌تر در محصولاتی چون گوشی‌هوشمند اکسپریا ایکس‌ای الترا و نیز موتو زد فورس بکار رفته است. دوربین Idol 4 Pro از قابلیت فوکوس خودکار نیز بهره می‌برد. دوربین جلویی این محصول نیز ۸ مگاپیکسلی و ساخت شرکت OmniVision بوده و شناسه‌ی مدل این دوربین نیز OV8858 است. سیستم‌عامل گوشی‌هوشمند مورد اشاره ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود که آپدیت سالیانه‌ی این سیستم‌عامل نیز بر روی آن اعمال شده است. زمان عرضه‌ی این محصول هنوز مشخص نیست و فعلا نمی‌توان در اینباره سخن گفت. احتمال دارد که این گوشی‌هوشمند توسط اپراتور T-Mobile و در کشور آمریکا عرضه شود.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات