تصویر رندر‌ شده منتسب به گلکسی‌ نوت 4 منتشر شد

دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
تنها چند روز دیگر و در جریان برگزاری مراسم معرفی محصولات سامسونگ، شاهد رخ‌نمایی نسل جدید فبلت پرطرفدار سامسونگ، گلکسی‌نوت ۴ خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد سامسونگ تغییراتی در ظاهر این تلفن‌ هوشمند ایجاد کرده و آن را با تبعیت از طراحی گلکسی آلفا روانه‌ی بازار خواهد کرد.
تبلیغات

پیش از این کم و بیش تصاویری از این تلفن‌هوشمند منتشر شده بود که هم‌اکنون انتشار رندر‌ منتسب به گلکسی‌نوت ۴، تصویر واضح‌تری از این محصول را در اختیارمان گذارده است.

گلکسی‌نوت ۴ در این رندر از پس‌زمینه‌ای استفاده می‌کند که در تصاویر فاش شده‌ی معتبر پیشین این تلفن‌هوشمند نیز شاهد آن بودیم. این رندر توسط Android Authority و توسط یکی از منابع بی‌نام منتشر شده است. حتی در صورتی که این تصویر را نیز غیر معتبر بدانیم، شباهت آن با تصاویر پیشین غیرقابل انکار است.

براساس اطلاعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت ۴، این تلفن‌هوشمند با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ ارائه خواهد شد. همچون سنت همیشگی سامسونگ، این تلفن‌هوشمند نیز در دو نسخه‌ی اصلی عرضه خواهد شد که شامل تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۵ و اگسینوس ۵۴۳۳ برای هر یک از نسخه‌ها خواهد بود. از جمله‌ی سایر ویژگی‌ها می‌توان به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD، سنسور اثر انگشت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد. سیستم‌عامل این تلفن‌هوشمند نیز اندروید ۴.۴ خواهد بود.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات