گوشی Shine Lite آلکاتل با طراحی زیبا و مشخصات مناسب خود تنها ۱۹۹ یورو قیمت دارد

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی آلکاتل دیروز در کنفرانس خود پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه IFA 2016، از گوشی جدید خود با نام شاین لایت پرده برداشت. این گوشی هوشمند دارای طراحی زیبا، مشخصات سخت‌افزاری قابل قبول و قیمتی بسیار مناسب است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

آلکاتل هنوز تا تبدیل شدن به نامی بزرگ در صنعت موبایل به خصوص در ایالات متحده، راه درازی در پیش دارد. اما در دو سال گذشته این کمپانی تلاش کرده است تا با ارائه‌ی محصولاتی جذاب همچون سری آیدل ۴ خود را بالا بکشد. این کمپان امیدوار است که بتواند در نمایشگاه IFA 2016 برلین نیز همچنان با ارائه‌ی گوشی‌های جدید مقرون به صرفه و توانمند، به پیشرفت خود ادامه دهد. آلکاتل دیروز با این دید، گوشی Shine Lite را معرفی کرد. همان‌طور که احتمالا از نام این دستگاه حدس زده‌اید، بخش بزرگی از جذابیت این گوشی هوشمند به خاطر دوربین سلفی ۵ مگایکسلی آن است که با دارا بودن فلش LED، موجب بهبود تجربه‌ی کاربر در تهیه‌ی تصاویر سلفی می‌گردد. جدا از دوربین سلفی دوست‌داشتنی، شاین لایت به یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و بدنه‌ای بسیار زیبا و مشابه گوشی‌های رده بالا مجهز شده است.

alcatel Shine Lite
alcatel Shine Lite

سایر ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی هوشمند اندکی ضعیف‌تر از حد انتظار هستند، برای مثال آلکاتل تایید کرده است که شاین لایت مجهز به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌دی است. با توجه به رده‌ی قیمتی این گوشی هوشمند نیز می‌توان انتظار داشت که از یک تراشه‌ی سطح پایین اسنپدراگون یا مدیاتک در آن استفاده شود. همچون بسیاری دیگر از گوشی‌های هوشمند آلکاتل، نقطه‌ی قوت شاین لایت نیز مشخصات سخت‌افزاری یا نرم‌افزار آن نیست، بلکه قیمت پایین آن است. پیش‌بینی می شود که شاین لایت با قیمت ۱۹۹ یورو یا حدود ۲۲۵ دلار به بازار عرضه شود. این گوشی هوشمند در همین ماه در آسیا، اروپا و آمریکای شمالی در دسترس خریداران خواهد بود.

با توجه به اطلاعات بالا، نظر شما در مورد آلکاتل شاین لایت چیست؟ آیا این گوشی هوشمند را دارای ارزش خرید می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات