نکسوس های 2016 با نام پیکسل و پیکسل XL روز ۱۳ مهر ماه معرفی می شوند

جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
می‌دانیم که در ماه‌های آینده شاهد معرفی گوشی‌های جدید گوگل خواهیم بود. در حالی که تصور می‌شد مانند همیشه این گوشی‌های با برند نکسوس وارد بازار شوند به نظر می‌رسد گوگل این نام را حذف کرده و روز ۱۳ مهر ماه گوشی‌های خود را با نام‌های پیکسل و پیکسل XL معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

روز ۱۳ مهر ماه گوگل گوشی‌های جدید خود را معرفی خواهد کرد. در حالی که انتظار داشتیم این دو گوشی با نام نکسوس عرضه شوند اما گوگل این بار قصد دارد با ایجاد تغییری در برند گوشی‌های خود آن‌ها را در دو نام پیکسل و پیکسل ایکس ال معرفی کند.

گوشی Sailfish حالا نام پیکسل را به خود خواهد گرفت و برادر بزرگ‌تر آن که به نام Marlin شناخته می‌شد با اسم پیکسل XL به بازار عرضه می‌شود. این دو گوشی به ترتیب دارای صفحه نمایش ۵ و ۵.۵ اینچی خواهند بود. البته برخی شایعات خبر از این موضوع می‌دادند که نکسوس‌های آینده به عنوان گوشی که تماما توسط گوگل ساخته شده معرفی خواهند شد، اما با توجه به مطرح شدن نام اچ‌تی‌سی به نظر می‌رسد این شایعه کمی دور از واقعیت باشد.

البته این دو گوشی تنها محصولاتی نیستند که گوگل روز ۱۳ مهر ماه معرفی می‌کند. در این روز شاهد معرفی دستیار خانه گوگل و احتمالا کروم کستی با قابلیت کست کردن ویدیوهای 4K با نام کروم‌کست پلاس یا کروم‌کست اولترا نیز خواهیم بود. البته این امکان نیز وجود دارد که شاهد معرفی هدست Daydream VR نیز باشیم.

در حال حاضر ساعت دقیق کنفرانس مشخص نشده اما روز ۱۳ مهر ماه را به یاد داشته باشید تا کنفرانس گوگل و معرفی گوشی‌های جدیدش را از دست ندهید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات