تماشا کنید: نگاه نزدیک به Nova و Nova Plus هواوی

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
هواوی ساعاتی پیش در جریان برگزاری کنفرانسش از گوشی‌های هوشمند جدیدی تجت سری Nova رونمایی کرد. هواوی با سری Nova درصدد حضور قدرتمند در میان گوشی‌های هوشمند میان رده‌ی بازار است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هواوی ساعاتی پیش کنفرانس خود را در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۶ برگزار کرد. این کمپانی طی مراسمش از محصولات جدیدی که شامل گوشی‌های هوشمند سری Nova بود رونمایی کرد. سری نووا با کنار گذاشتن قابلیت‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند رده بالا سعی دارند تا مواضع هواوی در میان محصولات میان‌رده را بهبود بخشند.

از مجموعه‌ی گوشی‌های هوشمند سری Nova می‌توان به گوشی هوشمند ۵ اینچی هواوی با رزولوشن فول اچ‌دی اشاره کرد که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در کنار دوربین مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین باید به ظاهر آلومینیومی این گوشی اشاره کرد که ظاهر آن را تا حدودی به نکسوس پی 6 که ساخت خود هواوی است، شبیه کرده است. باتری این گوشی ظرفیتی ۳٫۰۲۰ میلی آمپر ساعتی دارد که به واقع نقطه‌ی قوت این گوشی هوشمند به شمار می‌رود.

گوشی هوشمند دیگری از این سری Nova Plus نام دارد که از وجود نمایشگر ۵.۵ اینچی با ظاهری متفاوت از برادر کوچک‌ترش بهره می‌برد. همانطور که اشاره کردیم این گوشی هوشمند از وجود یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. همچنین باید به دوربین ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی اشاره کرد که با وجود رزولوشن بیشتر از پیکسل‌های کوچک‌تری در مقایسه با نووا بهره می‌برد. سایز پیکسل‌های نووا پلاس ۱.۱۲ نانومتر در حالی که سایز هر پیکسل نووا ۱.۲ نانومتر است. این گوشی از یک باتری ۳٫۳۴۰ میلی آمپر ساعتی بهره برده ودر سایر مشخصات کاملا شبیه به نووا است.

هر دو گوشی هوشمند سری نووا به همراه اندروید مارشمالو راهی بازار می‌شوند. هواوی گوشی هوشمند نوا را اکتبر سال جاری با قیمت ۳۹۹ یورو در اروپا راهی بازار می‌کند. نووا پلاس نیز با قیمت ۴۲۹ یورو در همین زمان راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات