تماشا کنید: اچ تی سی دیزایر 10 پرو و دیزایر 10 لایف استایل‌ را ۳۰ شهریور معرفی می‌کند

شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
براساس اخباری که امروز منتشر شده به نظر می‌رسد کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی قصد دارد روز 20 سپتامبر (30 شهریور) از یک گوشی جدید رونمایی کند. گفته می‌شود احتمالا این محصول Desire 10 Pro خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همان طور که پیشتر در خبرها آمده بود، اچ‌تی‌سی قصد دارد تا پایان سال جاری گوشی‌های جدیدی را معرفی کند. آنچه مشخص شده نام این دو گوشی هوشمند Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle است که با الهام از پرچمدار این غول تایوانی یعنی HTC 10 ساخته شده‌اند. قرار است روز 20 سپتامبر (30 شهریور) طی مراسمی از گوشی‌های جدید اچ‌تی‌سی رونمایی شود. امروز ویدیوی تبلیغاتی با عنوان «بُرّنده‌تر باش!» منتشر شده که نمایی از دیزایر 10 پرو را به ما ارائه می‌کند.

براساس آنچه تا امروز شایعه شده، دیزایر 10 پرو به یک نمایشگر ۵.۱ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، دوربین ۱۲ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، ۴ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید 6 مارشمالو مجهز شده است که به احتمال زیاد این گوشی به اندروید ۷ نوقا بروزرسانی می‌شود.

اما گوشی دیگری که گفته می‌شود اچ‌تی‌سی در مراسم خود از آن رونمایی می‌کند، دیزایر 10 لایف استایل است که در واقع نسخه‌ی ضعیف‌تر به شمار می‌رود. این گوشی از یک پردازنده‌ی اسنپدراگون 4xx و نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات