آرکاس از گوشی‌ های ارزان قیمت خود قبل از نمایشگاه IFA رونمایی کرد

یک‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Archos یکی از شرکت‌های فرانسوی تولیدکننده‌ی گوشی تلفن همراه است که حضور کمرنگی در بازار دارد. این شرکت به تازگی تعدای گوشی ارزان قیمت معرفی کرده که برای گروه‌های مختلف کاربری جذاب خواهد بود. نسخه‌های مختلف این گوشی‌ها، مجهز به حافظه‌‌های رم ۱ تا ۳ گیگابایتی خواهند بود. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با نزدیک شدن به نمایشگاه IFA 2016 برلین، اکثر کاربران و کارشناسان منتظر محصولات جدید کمپانی‌های مطرحی مانند سامسونگ، هواوی، لنوو، سونی و غیره هستند. در این میان، شرکت فرانسوی Archos برای معرفی محصول خود پیش قدم شده و سری جدید گوشی‌های خود را به طور کامل و قبل از مراسم IFA معرفی کرده است.

به هر حال این تصمیم نیز اقدامی هوشمندانه از این شرکت فرانسوی است تا در اوج خبرهای نمایشگاه ایفا، تعدادی از کاربران را نیز به خرید محصولات ارزان قیمت خود ترغیب کند. یکی از محصولاتی که این شرکت به تازگی معرفی کرده، گوشی Helium 55 است که مجهز به صفحه‌نمایش ۵ اینچی اچ‌دی، حسگر اثر انگشت، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۲۱۰، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپری است. از لحاظ نرم‌افزاری نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو برای این گوشی در نظر گرفته شده که طبق گفته‌ی سازنده، «نسخه‌ای خالص» از این نسخه‌ی اندروید است. این مشخصات برای یک گوشی ارزان قیمت که قیمتی حدود ۱۳۲ دلار خواهد داشت، فوق‌العاده و عالی هستند. Archos برای معرفی محصول خود از عباراتی مانند طراحی عالی، لبه‌های گرد و پوشش فلزی استفاده کرده است. این گوشی در اکتبر سال جاری به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

نسخه‌ای دیگر از سری Helium نیز معرفی شده که کمی ارزان‌تر است و به ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است و قیمتی حدود ۱۰۵ دلار خواهد شد. نسخه‌ی حرفه‌ای‌تر نیز که 55 Helium Ultra نام دارد، از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی، رم ۳ گیگابایتی و باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. این نسخه که قیمتی حدود ۱۵۷ دلار خواهد داشت، به حسگر اثر انگشت مجهز نیست و به جای استفاده از اسنپدراگون ۲۱۰، از پردازنده‌ی مدیاتک ۶۷۳۷ در آن استفاده شده است.

آرکاس لیست گوشی‌های سری جدید خود را با یک نسخه با نام Helium 4 Seasons کامل کرده است. این نسخه از ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد و یکی از امتیازات آن قاب‌های پشتی قابل تعویضی است که همراه با گوشی عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات