طراحی خارجی و قطعات داخلی Xperia Z3 در تصاویر جدید فاش شد

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
مطالعه 3 دقیقه
با وجود اینکه تنها چند روز با سیل عظیم رونمایی‌ها و معرفی‌ها در نمایشگاه IFA فاصله داریم، به نظر می‌رسد عجله‌ی فاش کنندگان برای لو دادن هرچه که از دستشان بر می‌آید، بیشتر شده است. سونی نیز در نگاه داشتن اسرار خود ناتوان مانده و بار دیگر هدف قرار گرفته است. این بار  Xperia Z3 با وضوح هر چه تمام‌تر فاش شده است.
تبلیغات

 آنچه در ادامه مشاهده خواهید کرد، نزدیک‌ترین نگاهی است که از قطعات داخلی پرچمدار نیمه‌ی دوم 2014 سونی تا کنون بدست آمده است. در صورتی که این تصاویر منتسب به Z3 حقیقت داشته باشند، می‌توانیم انتظار دستگاهی را داشته باشیم که به شکل استادانه‌ای نسبت به نسل پیشین خود نازک‌تر شده است. در هر صورت چنین دستاوردی می‌تواند هزینه‌‌هایی نیز در بر داشته باشد که برای نمونه می‌توان به باتری آن اشاره کرد که گفته می‌شود به ظرفیت 3,100 میلی آمپر ساعت رسیده است در حالی که نسل پیشین، یعنی اکسپریا زد ۲ با منبع نیروی 3,200 میلی‌آمپر ساعتی به دست مشتریان رسیده بود.

در تمام زمینه‌های دیگر نیز به نظر می‌رسد Xperia Z3 تنها یک بروزرسانی نسبتا کوچک در مقایسه با پرچمدار پیشین به شمار خواهد رفت. اطلاعات فاش شده‌ی مربوط به این دستگاه، حکایت از پردازنده‌ی Snapdragon 801 دارند که بر روی فرکانس کاری 2.5 گیگاهرتز تنظیم شده و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم آن را همراهی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود در اکسپریا زد ۳ شاهد بهبود و افزایش سطح استاندارد مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار باشیم. از برخی جنبه‌های دیگر نیز، هیچ تفاوتی نسبت به نسل پیش دیده نمی‌شود و احتمالا دوباره نظاره‌گر به کار گیری صفحه‌نمایش 5.2 اینچی Full HD و دوربین 20.7 مگاپیکسلی در پشت دستگاه خواهیم بود.

این آخرین تصاویر فاش شده، در کنار نمایان ساختن پوسته‌ی خارجی و طراحی ظاهری Xperia Z3 که البته بسیار هم با تصاویر فاش شده‌ی پیشین همخوانی دارد، همچنین نمایانگر قطعه قطعه شدن این گوشی برای ارائه‌ی نمایی از اجزای درونی آن نیز هست. آنچه در تصاویر زیر شاهدش هستیم چیپ‌ها و مدارهایی است که اکسپریا زد ۳ را تشکیل خواهند داد. متاسفانه بسیاری از لیبل‌های روی قطعات برای دشوار کردن تشخیص آن‌ها تار و مبهم شده است، اما برای پی بردن به تمام حقایق نیازی نیست مدت طولانی صبر کنیم. یا خود سونی زحمت اطلاع رسانی در خصوص این مساله را خواهد کشید، یا فاش‌کنندگان آن را متقبل خواهند شد.

[widgetkit id=1023]

انتظار می‌رود سونی چند دستگاه مختلف را با خود به نمایشگاه IFA 2014 برلین بیاورد که Xperia Z3 Compact، و  Xperia Z3 Tablet Compact در کنار مدل جدید ساعت‌هوشمند SmartWatch از آن‌ جمله خواهند بود. دستگاه‌های موبایل این تولیدکننده از نظر کیفیت ساخت در سطح قابل توجهی قرار داشته‌اند، اما در برخی شرایط این محصولات با مشکلاتی روبرو بوده‌اند حال باید منتظر ماند و دید در IFA امسال محصولات موبایل سونی چگونه ظاهر خواهند شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa/-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات