دو گوشی جدید سونی از FCC تاییدیه دریافت کردند

یک‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
به تازگی دو محصول معرفی نشده از کمپانی سونی توانسته‌اند تاییدیه FCC دریافت کنند. از آنجا که نمایشگاه IFA 2016 تا دو هفته‌ی دیگر در آلمان برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد سونی هم با دست پر به نمایشگاه می‌رود و محصولات جدیدی به معرض دید تماشاچیان می‌گذارد. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

به تازگی دو گوشی هوشمند جدید از سونی توانسته‌اند از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا تاییدیه دریافت کنند. این دو محصول که با شماره مدل‌های PY7-29752M و PY7-93041M در لیست‌های FCC آمده‌اند انتظار می‌رود از سری جدید برند اکسپریا با نام مستعار Kugo باشند.

در حال حاضر این تمام اطلاعاتی است که از این دو محصول معرفی نشده سونی در اختیار داریم، اما انتظار می‌رود که به زودی اطلاعاتی در مورد طراحی و مشخصات سخت‌افزاری این دو دستگاه منتشر شود.

همانطور که مطلع هستید زمان زیادی تا برپایی نمایشگاه IFA 2016 باقی نمانده و کمپانی سونی نیز دعوتنامه‌ای برای رویداد خود منتشر کرده که در آن به رونمایی از یک گوشی جدید به همراه محصولات مختلف دیگری اشاره شده است. 

با در نظر گرفتن دو محصولی که به تازگی از FCC تاییدیه دریافت کرده‌اند می‌توانیم انتظار معرفی گوشی‌های بیشتری از سونی را در نمایشگاه IFA 2016 داشته باشیم.

با این حال باید صبر کنیم و ببینیم سونی چه محصولاتی را در رویداد IFA 2016 معرفی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات