سونی گوشی هوشمند اکسپریا XR را در مراسم 11 شهریور ماه طی IFA 2016 رونمایی می کند

جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به روزهای پایانی مردادماه، زمان برگزاری نمایشگاه آیفا ۲۰۱۶ در برلین فرا می‌رسد. برخلاف سامسونگ که در دو سال اخیر رونمایی از گلکسی نوت خود را در مراسمی مستقل برگزار می‌کند، سونی کنگره‌ی موبایل بارسلون و آیفا را محل مناسبی برای رونمایی از محصولات خود می‌داند. آیا ژاپنی‌ها در برلین از اکسپریا XR رونمایی خواهند کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه آیفا، کمپانی‌های شناخته شده در حوزه‌ی فناوری و تولید گجت‌های هوشمند زمان برگزاری کنفرانس‌های خود پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه را مشخص می‌کنند. سونی نیز از جمله‌ی کمپانی‌هایی است که زمان برگزاری کنفرانس خود را یازدهم شهریور یا اول سپتامبر سال جاری میلادی تعیین کرده است. در تصویر فوق می‌توانید دعوتنامه‌ی این مراسم را مشاهده کنید. به نظر می‌رسد سونی در جریان برگزاری مراسم خود در برلین از گوشی هوشمند اکسپریا XR رونمایی خواهد کرد که پیش از این در اخبار با کد F8331 از آن یاد شده است. هنوز مشخص نیست که آیا باید اکسپریا XR را نسل بعدی سری ایکس پرفرومنس خواند یا خیر، هرچند احتمال این موضوع با توجه به شایعات منتشر شده کمی ضعیف به نظر می‌رسد. براساس اطلاعات موجود به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند از وجود نمایشگری با سایز ۵.۱ یا ۵.۳ اینچی فول اچ‌دی بهره خواهد برد. همچنین باید به احتمال بهره‌گیری از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. در صورتی که این مشخصات فنی در مورد گوشی هوشمند اکسپریا XR صحیح باشد، باید آن را همرده با ایکس پرفورمنس در بازار خواند.

از جمله‌ی تغییرات دیگر این گوشی هوشمند باید به طراحی ظاهری با گوشه‌های گرد اشاره کرد. همچنین سونی احتمالا از درگاه USB نوع C استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد سونی در نظر دارد تا همچون گذشته در هر سال دو پرچمدار را برای نیمه‌ی اول و نیمه‌ی دوم راهی بازار کند.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات