تصویر بسته بندی ردمی نوت 4 شیائومی همراه با مشخصات فنی این گوشی فاش شد

جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر تبلیغاتی که از سوی شیائومی منتشر شده نشان می‌دهد که ردمی نوت 4 روز ۲۵ آگوست (۴ شهریور) رونمایی خواهد شد. امروز تصویری از جعبه‌ی این گوشی نیز منتشر شده که برخی از مشخصات فنی آن را نشان می‌دهد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

قرار است روز ۲۵ آگوست (۴ شهریور) از گوشی ردمی نوت 4 شیائومی در کشور چین رونمایی شود. در همین زمینه تصویر تبلیغاتی شیائومی نیز منتشر شده که ترجمه‌ی آن از تمام فلزی بودن گوشی خبر می‌دهد. چاینا موبایل به عنوان بزرگترین اپراتور دنیا در برنامه‌ی معرفی ردمی نوت 4 با شیائومی همراه خواهد شد و این گوشی را به مشتریان خود عرضه خواهد کرد.

علاوه بر تصویر تبلیغاتی فوق، تصویر دیگری از ردمی نوت 4 منتشر شده که مربوط به بسته‌بندی این گوشی است. روی جعبه‌ی این گوشی برخی مشخصات محصول از جمله نمایشگر ۵.۵ اینچی، پردازنده‌ی ده هسته‌ای هلیو ایکس ۲۰ مدیاتک با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز، دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل نوشته شده است.

به نظر می‌رسد دو نسخه‌ از ردمی نوت 4 وارد بازار خواهد شد. مدل پایه به ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز می‌شود و نسخه‌ی قوی‌تر از ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. تصویر منتشر شده مربوط به نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی است. شیائومی برای ردمی نوت 4 یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است. قابلیتی که روی جعبه‌ی محصول درج نشده (یا شاید به انگلیسی نوشته نشده) سنسور اثر انگشت است که زیر دوربین اصلی در پشت دستگاه تعبیه شده است.

هفته‌ی آینده از ردمی نوت 4 رونمایی می‌شود و اطلاعات دقیق‌تری چون زمان و قیمت عرضه‌ی محصول مشخص خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات