IUNI U3، یک چینی فوق‌العاده با صفحه‌نمایش QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون 801 و طراحی دلنشین

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
مطالعه 3 دقیقه
در طول چند سال گذشته تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند در چین تلفن‌هایی با سخت‌افزار بسیار قدرتمند و قیمت‌های بسیار مناسب‌تر از شرکت‌هایی همچون سامسونگ و اچ‌تی‌سی روانه بازار‌های مختلف کرده‌اند.  شرکت IUNI نیز یکی از همین نام‌های چینی است که دستگاه جدیدی با نام U3 را با سخت‌افزاری بسیار عالی تولید کرده است.
تبلیغات

این تولید کننده ناشناس چینی قصد ندارد دست خالی به بازی شلوغ تولید کننده‌های گوشی هوشمند وارد شود و تلفن جدید IUNI به دو مشخصه قوی یعنی صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن بالای Quad HD و پردازنده Snapdragon 801 مجهز شده است.

IUNI-U3-Main

ممکن است نام این شرکت، جدید به نظر آید اما گوشی تولیدی U3 قطعا موجی را در بازار‌های چینی به راه خواهد انداخت. با ظاهری زیبا و مشخصاتی بسیار قوی این گوشی به راحتی می‌تواند با اچ‌تی‌سی وان مقایسه شود و رقابت کند.

اجازه دهید کمی درباره مشخصات مختلف گوشی هوشمند U3 تولید شده توسط شرکت جدید IUNI صحبت کنیم. صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی با رزولوشنی 2560 در 1440 و تراکم پیکسل فوق‌العاده 538 پیکسل در اینچ، هر چشمی را خیره می‌کند. در کنار صفحه نمایش درخشان، می‌توان به پردازنده Snapdragon 801 این گوشی که بر روی فرکانس 2.3 گیگاهرتز تنظیم شده، حافظه رم 3 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت، دوربین پشتی 13 مگاپیکسل و دوربین جلوی 4 مگاپیکسلی اشاره کرد.همه این‌ها با یک باتری 3000 میلی آمپر بر ساعت تامین انرژی خواهند شد تا بتوانند سیستم عامل 4.4.4 کیت‌کت اندروید را با رابط کاربری مخصوص  این شرکت یعنی IUNI OS به راحتی اجرا کنند.

INUNI-U3

اگر می‌خواهید بیشتر از طراحی این گوشی هوشمند بدانید، نکات جالب دیگری نیز برای گفتن هست. صفحه نمایش 5.5 اینچی IUNI U3، حدودا 77 درصد بخش جلویی دستگاه را مال خود کرده، کناره‌های صفحه نمایش در هر دو طرف بسیار نازک و تنها 5 میلی‌متر ضخامت دارد. تمام بدنه دستگاه از فلز منیزیوم ساخته شده تا طراحی ساده و مینیمالیست در ظاهر آن و قابلیت‌های قدرتمند سخت‌ افزاری در باطن، محصولی بسیار خوب را به دست مشتری برساند. این صفحه نمایش 5.5 اینچی، دستگاه را بزرگتر از سونی اکسپریا Z1 و کوچکتر از Oppo Find 7 با صفحه نمایش مشابه 5.5 اینچی نشان می‌دهد.

Screenshot-2014-08-26-at-12.18.28
INUNI-U3-2.0

اما بهترین بخش گوشی U3 در کنار سخت‌افزار و طراحی خوب قطعا قیمت بسیار مناسب آن خواهد بود که در حدود 320 دلار بوده و از 20 شهریور عرضه جهانی خواهد داشت. مشخصا تا این گوشی را در دست نگیریم نمی‌توانیم باور کنیم که سخت افزار و نرم‌افزار آن تا چه حد مناسب است اما بر روی کاغذ قطعا شرکتی از ناکجا آباد با تولید گوشی هوشمندی فوق العاده برای مدت زمانی در بازار بزرگ چین خواهد درخشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات