گوشی های هوشمند جدید نوکیا سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ از راه می رسند

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این شایعاتی در خصوص رونمایی نوکیا از گوشی‌های هوشمند اندرویدی منتشر شده بود، اما اکنون یکی از مدیران نوکیا تایید کرده است که در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ این شرکت سه یا چهار گوشی اندرویدی معرفی خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شنیده‌ها حاکی از آن است که در آینده‌ای نزدیک، محصولات جدید نوکیا از راه خواهند رسید، چرا که مدیر بازاریابی این شرکت تاکید کرده بود که نوکیا «مجددا برخواهد خواست». اما اکنون مایک ونگ، رئیس تیم مدیریت مشترک نوکیا در چین تایید کرده است که در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ سه یا چهار دستگاه اندرویدی با برند نوکیا معرفی خواهد شد. این دستگاه‌ها در قالب گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدید عرضه خواهند شد.

اگرچه این کمپانی پیش‌بینی می‌کند که تا پایان سال ۲۰۱۶ یک یا دو رویداد رونمایی از محصول داشته باشد، اما احتمالا عرضه‌ی دستگاه‌ها بسته به توسعه و آزمایش آنها تا اوایل سال ۲۰۱۷ به تعویق بیفتد. HMD، کمپانی فنلاندی که متشکل از کارمندان سابق مایکروسافت و نوکیا است، اوایل سال جاری مجوز‌های این برند را اخذ کرده و مسئولیت طراحی گوشی‌های جدید نوکیا را که توسط فاکسکان تولید می‌شود، بر عهده خواهد داشت.

این کمپانی در حال حاضر اطلاعاتی را در خصوص مشخصات سخت‌افزاری و برچسب قیمتی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های جدید را منتشر نکرده است. با این حال بر اساس شایعاتی که اوایل امسال منتشر شد، نوکیا قصد عرضه‌ی دو گوشی پرچمدار و پریمیوم به همراه اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد کرد. گوشی‌های هوشمند نوکیا از نمایشگرهای OLED با ابعاد ۵.۲ و ۵.۵ اینچ و رزولوشن QHD، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، دوربین ۲۲.۶ مگاپیکسلی و بدنه‌ی فلزی ضد آب و گرد و غبار بهره خواهد برد.

به همراه گوشی‌های هوشمند بالارده، کمپانی HMD احتمالا دو گوشی معمولی (feature phone) نوکیا را نیز در شش ماه آینده معرفی خواهد کرد. نوکیا همچنین در ماه مه طی معامله‌ای به ارزش ۱۹۱ میلیون دلار Withings را تصاحب کرد و به این ترتیب مسیری را به سمت بازار ابزارهای سلامت برای خود باز کرد. واضح است که نوکیا سخت در تلاش است تا به بازی گوشی‌های هوشمند بازگردد، اما آیا شما در خصوص محصولات جدید این کمپانی هیجان‌زده هستید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات