سامسونگ کلود با بروزرسانی جدید به گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج می آید

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج شرکت سامسونگ هم‌اکنون آماده‌ی دریافت بروزرسانی جدیدی هستند. در جریان این بروزرسانی که از کشور ایتالیا آغاز شده، قابلیت سامسونگ کلود را به گوشی‌های هوشمند یاد شده اضافه خواهد کرد. این ویژگی برای اولین بار در مراسم رسمی رونمایی از فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ معرفی شد. زومیت را همراهی کنید.
تبلیغات

شرکت کره‌ای سامسونگ امروز بروزرسانی جدیدی را برای گوشی هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج خود منتشر کرده است. این بروزرسانی که از کشور ایتالیا شروع شده، سرویس سامسونگ کلود (Samsung Cloud) را به گوشی‌های نام برده اضافه می‌کند. سامسونگ کلود خدماتی مبتنی‌ بر فضای ابری بوده و مشابه با سرویس iCloud شرکت اپل است. سامسونگ کلود ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مبتنی‌ بر  سرویس ابری را در اختیار کاربران می‌گذارد. ویژگی یاد شده، برای اولین بار در مراسم رسمی رونمایی از فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ معرفی شد.

این بروزرسانی جدید که حجم تقریبی ۱۵۲ مگابایتی دارد، علاوه‌بر خدمات ابری، شامل وصله‌ی امنیتی مربوط به ماه آگوست سیستم عامل اندروید است. به علاوه، در این بروزرسانی عملکردهای مربوط به فناوری‌های ارتباط میدان نزدیک (NFC) و بلوتوث هم بهبود یافته است.

بروزرسانی گلکسی اس 7 و گلکسی  اس 7 اج

به طور معمول، انتشار و در دسترس بودن بروزرسانی OTA برای تمامی دارندگان گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج اندکی زمان‌بر خواهد بود. اگر برای دریافت سریع‌تر این بروزرسانی بی‌تابی می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات (Settings) گوشی هوشمند خود، به صورت دستی اقدام به بررسی و دریافت بروزرسانی بکنید.

آیا بروزرسانی جدید سامسونگ را دریافت کرده‌اید؟ سرویس سامسونگ کلود را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات